Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ekstern SSD som kan leses av iphone?

Startet av leafolainen, søndag 09. juni 2019, klokken 15:30

« forrige - neste »

leafolainen

Jeg vurderer å kjøpe en ekstern SSD for lagring av dashcam/sentry mode-videoer da usb-minnepinnen jeg har er ustabil og stadig må re-formateres. Noen som har erfaring med en ekstern SSD som fungerer bra og som i tillegg kan brukes med iphone slik at man kan sjekke videoer «on the fly» uten å gå via pc/mac?

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

leafolainen

Den så veldig bra ut, men siden det også er en flash drive frykter jeg at jeg skal få tilsvarende problemer som jeg har med dagens minnepinne. Har forstått det slik at flash drives ikke er laget for kontinuerlig overskriving og at den derfor «slites ut» ganske fort når den brukes til dashcam. Det er derfor jeg tenkte SSD isteden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA