Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nå får noen FSD .......

Startet av Motorwatt, onsdag 05. juni 2019, klokken 20:20

« forrige - neste »

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

JorEl

For Some Drivers eller Fully Self Delusional eller Full Self Driving. Husker ikke ;) Men jeg fikk FSD når prisen var litt lavere, så min smerte-terskel er litt lavere.
Tesla og Elon bør komme med FSD og HW3 før bilen er nedbetalt- 9,5år :police:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

o.b.lix

Er det bare FSD-kjøpere som har "advanced" som valg i software-menyen, eller har alle det?
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Motorwatt

Slik jeg oppfatter det har alle muligheten til Advanced, men bare de som har slått på Advanced og i tillegg har kjøpt opsjonen FSD til full pris, vil få det.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

emmern

Har FSD. Vi får oppdateringer litt raskere enn andre altså. Ikke noe spesielt relatert til FSD. Det er uansett ikke særlig sannsynlig da vi er uheldige og bor i Europa.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Motorwatt

Cadillac (og etterhvert andre GM-biler) bruker innvendig kamera rettet mot fører (som TM3 også har?) for å registrere at fører har øynene mot veien, og dermed ikke trenger å holde konstant i rattet. Den varsler etter noen sekunder hvis føreren ser vekk, for så å  senke farten og til slutt stoppe. Akkurat som Tesla gjør hvis man ikke holder i rattet. Kanskje dette er noe UN/EU etterhvert kan akseptere?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Lynet

Før Tesla jobber og prater så mye må de få til ACC først. Den er verre enn en overnervøs 16 åring bak rattet!
AP1 var 1000 ganger bedre i 2015!!
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Fornybarbil

Jeg fikk update 30min etter jeg skrudde på Advanced sist det var noe der ute. Fra 2019.16.2 til 2019.16.3.2. Jeg er kun oppgradert til FSD siden jeg kjøpte EAP og ble rammet av prisnedgangen. (Noe som burde tenke som å ha kjøpt FSD)

JorEl

Sitat fra: Fornybarbil på torsdag 06. juni 2019, klokken 06:51
Jeg er kun oppgradert til FSD siden jeg kjøpte EAP og ble rammet av prisnedgangen. (Noe som burde tenke som å ha kjøpt FSD)
Beklager men jeg forstår ikke. Men jeg vil gjerne forstå ;)
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

geear

Sitat fra: Fornybarbil på torsdag 06. juni 2019, klokken 06:51
Jeg fikk update 30min etter jeg skrudde på Advanced sist det var noe der ute. Fra 2019.16.2 til 2019.16.3.2. Jeg er kun oppgradert til FSD siden jeg kjøpte EAP og ble rammet av prisnedgangen. (Noe som burde tenke som å ha kjøpt FSD)
Da er du nok heller i samme båt som oss som kjøpte FSD på billigsalg, altså du har betalt omtrent det samme som oss, ikke fullpris for EAP og FSD.

Motorwatt

Hvor mange prisendringer har det vært på FSD bare i 2019? 3 eller 4?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Fornybarbil

Ok, gr. Det høres sannsynlig ut. Kun folk med fullpris FSD er altså i Early Access? Er det meningen at Advanced kun skal funke for de?

emmern

Er en av de med FSD fra før. Har på advanced og bilen er på wifi og plugget i lading. Ingen oppdatering til 2019.20. Var det bare bullshit?
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA