Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nå har de startet med å kontakte de første på kølista e-soul

Startet av ID4, mandag 03. juni 2019, klokken 14:32

« forrige - neste »

ID4

De har forsøkt å kontakte meg i dag. Ringer de tilbake når jeg er ferdig på jobb. Fikk sms at jeg kunne tegne kontrakt.

Synd det er for sent for meg. Jeg takker nok nei.

Martin Eden jr

Fikk også følgende melding nå fra BOS:

"Alle våre forhandlere har nye e-Soul på plass i butikk, og det er veldig gøy med så stor interesse for bilen. Også pressen roser e-Soul, og nederst kan du lese et par fine omtaler.

Vi har tidligere kommunisert at vi starter utlevering av biler i juli / august. Vi har nå fått et antall biler, og vil kunne starte utlevering allerede i juni. Alle disse bilene er i utstyrsnivå Exclusive med stor batteripakke. De med reservasjonsnummer opp til 160, RESESOUL00160, vil i løpet av denne uken bli kontaktet av sin forhandler med tilbud om å skrive kontrakt. (NB! Reservasjonsnummer er ikke det samme som kønummer.)

Så snart vi vet ankomst for biler som kommer senere i sommer sender vi ut ny informasjon."


Så det er det vel håp for oss som står litt lengre ned på lista også... spesielt om det er flere som deg, som takker nei!
2014-2018 Soul EV, 2018-2019 Kona EV, 2019- eSoul, 2022- Enyaq 80X

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA