Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ny pris på Performance?

Startet av m2c, fredag 31. mai 2019, klokken 12:42

« forrige - neste »

m2c

Ble prisen på Performance satt ned med 24 900 idag? Ser sånn ut.
Får en den nye prisen når en ikke har mottatt bilen enda? Eller må jeg til å avbestille og bestille ny bil?

ApeX

#1
Oi, der var prisen satt ned, ja! Nesten så det er verdt å endre bestillingen fra LR AWD til Performance. Rimeligste performance er bare 13.000 opp fra bilen vi har i bestilling  ???

Mulig du får prisreduksjon, men jeg ville ikke tatt det for gitt. Jeg ville kontaktet delivery/selger og hørt nærmere med dem. Hvis de sier at du får reduksjonen, så ville jeg bedt om å få det på skriftlig i en e-post.
NIO ES8 Signature  |01.2023
Tesla Model 3 LR     |06.2019
Tesla Model X 100D |04.2018 - 03.2019
Tesla Model S 75D   |06.2017 - 04.2018
BMW i3 94 ah FC     |09.2016 - 06.2017

ElToroTMS

Har også en bestilling på P og levering om under 2 uker. Ringte delivery og de sa de skal få sendt meg ut ny final invoice med den nye prisen. Der er 25k spart  :) :)
2019 TM3 Performance (PÅ VEI)
2018 TMS 75D (TIL SALGS)
2017 TMS 75 Uncorked (SOLGT)
2016 TMS P90DL facelift (SOLGT)

magnetic

dette kan ha en sammenheng med at flere P kunder trekte seg da hengerefeste ble en mulighet, og bestilte AWD i stedet. Så salget har vert svakt på P siden da.
Kanskje er kun Norges kunder som får dette avslaget.
Får sjekke om samme har skjedd på USA performance utgaven.

JPM

de fleste p-utgavene koster skjorta å forsikre  :-[

E_S

Hva er mailadressen til delivery? Ringe nytter jo ikke..
:)

GRS

#6
Da er prisen ca 40' lavere enn når vi kjøpte bilen, og har fortsatt ikke fått AP som er lovet flere ganger (skriftlig).

Var ikke noe sjakktrekk å være tidlig ute. ;D

Ser ut som den har droppet på Y også.

EDIT: Så feil ang. Y. Glemte at AP ikke var ink. ;)
TM3P sort/sort

Strøm Tycoon

Sitat fra: GRS på fredag 31. mai 2019, klokken 16:08
Da er prisen ca 40' lavere enn når vi kjøpte bilen, og har fortsatt ikke fått AP som er lovet flere ganger (skriftlig).

Var ikke noe sjakktrekk å være tidlig ute. ;D

Ser ut som den har droppet på Y også.

Nøyaktig 50' i mitt tilfelle. Kjekt med litt ekstra verditap.

alibaba

Bestilte 12.April men har fått verken VIN eller FI. Da blir det tlf til delivery med krav om avslag til ny pris, eller runde to med avbestilling/bestilling.
TM3P

N0ya

Håper jeg får gjeldende pris med min mars bestilling uten ny final invoice
2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

Perf

Sitat fra: alibaba på fredag 31. mai 2019, klokken 16:20
Bestilte 12.April men har fått verken VIN eller FI. Da blir det tlf til delivery med krav om avslag til ny pris, eller runde to med avbestilling/bestilling.

Jeg bestilte 30mars, men gjorde så en endring 12 april når autopilot ble inkludert (25k spart der), nå er det nye 24k og spare, så tror det blir avbestilling/bestilling på meg og hvis de ikke går med på reduksjon.

Har heller ikke fått VIN/FI eller noe.

m2c

Ringte delivery i går og de senket prisen med 24900 uten videre :+1:

alibaba

Sitat fra: m2c på lørdag 01. juni 2019, klokken 12:02
Ringte delivery i går og de senket prisen med 24900 uten videre :+1:

Ligger ny pris på siden din nå, eller bare muntlig bekreftelse så langt?
TM3P

m2c

Kun muntlig bekreftelse så langt. Han sa jeg ville få en ny FI snart.

magnetic

Toyota GT86 koster fra 530000 til 590200 så P er et røverkjøp nå

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA