Nofuel bøttelader

Startet av hansnissens, man 27. mai 2019, kl. 17:35

« forrige - neste »

hansnissens

Bøtteladeren min fungerer ikke som den skal. Den lader i 1-2 timer før sikringen slår ut. Det er ikke spesielt varmt i været, så jeg utelukker at det er temperaturrelatert. Noen tipset meg om å ta direkte kontakt med kundeservice hos Nofuel, da det er der den jeg har er kjøpt.

Etter å ha sendt mail med problemstillingen, med et svar ikke lenge etterpå fra Nofuel, der de ønsket mer informasjon om den. Etter å ha svart opp dette har jeg ikke hørt noe mer, til tross for purringer på mail og på telefon.

Begynner derfor å lure på om de fremdeles er i drift, er det noen som vet? Har andre også hatt lignende problem med sin bøttelader?

Urs4_2008

Hei, har samme lader og samme problem. Ringte nofuel i dag, de sa at deres fiks er å koble ut sikringen fordi den løser ut pga varmen i trafo. Det kan også være dårlig kontakt på bladstiftene på sikring - som generer varme som kan slå ut sikringen. Han sa jeg kunne komme innom så skulle de se på det.
VW E UP!
Zoe 2018 R90 "Zoe40"
Tesla M3P
Mitsubishi i-miev
Citroen c-zero
Zoe 2015 Q210 "gammel type" og
Zoe 2017 R90 "Zoe40"

nofuelno

Bare send mail til info@nofuel.no , så svares det som regel samme dag.
Jobber hos innovativ forhandler av elektriske ladeløsninger på Lysaker. www.nofuel.no
Jaguar iPace 2018 - Renault ZOE 2015- iMiev 2011 -  Maranello

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA