Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Skvettlapper/foliering

Startet av Spiro, lørdag 25. mai 2019, klokken 12:48

« forrige - neste »


Solheim

Er det jeg også tror, derfor bestilte jeg kun et par. Men skal prøve å se hvordan det blir å montere de bak.

Toalmar

Sitat fra: Solheim på mandag 10. juni 2019, klokken 09:03
Er det jeg også tror, derfor bestilte jeg kun et par. Men skal prøve å se hvordan det blir å montere de bak.
Da holder du oss andre oppdatert da vel?
Hvilken klips og hvor mange bestilte du i tillegg til skvettlappene?
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Solheim

Det skal jeg gjøre :+1:
Jeg bestilte 8stk av de jeg linket til (PL-2025).

S4e

Sitat fra: Bigdrago på mandag 10. juni 2019, klokken 00:42
Herregud. Er det mulig??
Jeg har en volvo fra 1984 som har gått 280000km og lakken på denne holder fortsatt. Dette må da gå på garantien til tesla?
Har S samme problemet?
På den tiden var det lov med andre lakk typer. Men Tesla og flere andre moderne biler burde tenke litt mer på skjerming av sprut fra hjul enn utseende.
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

hELgenen

Sitat fra: S4e på mandag 10. juni 2019, klokken 09:34
Sitat fra: Bigdrago på mandag 10. juni 2019, klokken 00:42
Herregud. Er det mulig??
Jeg har en volvo fra 1984 som har gått 280000km og lakken på denne holder fortsatt. Dette må da gå på garantien til tesla?
Har S samme problemet?
På den tiden var det lov med andre lakk typer.

Trist at EU regler gjør holdbarheten til bilene dårligere og følgelig mer bruk og kast. Men så er jo også EU myntet på handel og ikke miljø,selv om de bruker miljø som argument hele tiden.

TRM

Sitat fra: Toalmar på søndag 09. juni 2019, klokken 23:29
Sitat fra: a187 på søndag 09. juni 2019, klokken 23:12
Og da har han fjernet annonsen etter at jeg spurte han om det var Photoshoppet bilder. Men ja, la oss ikke ta forhastede konklusjoner enda.
Sendte også spørsmål til han om de, og da var de visstnok solgt og han ventet på vipps.
Er jeg som har kjøpt disse. Blir sendt imorgen, og er nok hos meg før helga. Oppdaterer tråden når de er påmontert.
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Gadget

Sitat fra: hELgenen på mandag 10. juni 2019, klokken 09:43
Trist at EU regler gjør holdbarheten til bilene dårligere og følgelig mer bruk og kast. Men så er jo også EU myntet på handel og ikke miljø,selv om de bruker miljø som argument hele tiden.

http://ec.europa.eu/environment/air/pollutants/stationary/paints/paints_legis.htm

Hvis jeg forstår EU reglementet riktig så handler dette om å redusere bruken av løsemidler i lakk og maling. Hovedsaklig for å minske helseskadene på de menneskene som jobber med lakkering vil jeg tro. Da sitter kanskje lakken ikke så godt men flere overlever. Det er jo synd om dette da fører til at bilene blir vraket fortere og jeg kan forstå at dette er irriterende for oss som forbrukere. Men det er ikke bare så enkelt å vite hva som er viktigst... De har antakelig lagt mest vekt på menneskers helse.

Toalmar

Sitat fra: TRM på mandag 10. juni 2019, klokken 09:52
Er jeg som har kjøpt disse. Blir sendt imorgen, og er nok hos meg før helga. Oppdaterer tråden når de er påmontert.
Fint om du også finner ut hvilken produsent det er :+1: :+1: :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Solheim

Jeg har jo postet link til hvilken type det er lengre opp i tråden?

Toalmar

Sitat fra: Solheim på mandag 10. juni 2019, klokken 12:52
Jeg har jo postet link til hvilken type det er lengre opp i tråden?
Er det samme?
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Solheim

Ja, ser ut til at han på finn har lånt bildene til han som først postet de.

https://elbilforum.no/index.php?topic=46156.msg801659#msg801659

Toalmar

Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

MikkeBoomBoom

Det er disse han videreselger:
https://www.hova.com/staenkskydd-universal-small/

God pris, bestiller du fra sverige så kommer frakt og toll og vips så koster det 1000 spenn.

Btw. Hvis noen trenger så har jeg to i garasjen som kan selges for en hyggelig pris :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA