Her var det mange fine ord fra Tesla gjengen gitt - som vanlig fra den kanten

Dette handler ikke om Tesla hat, men om å kunne samarbeide om å nå et klimamål mot 2025 !
Tesla har fra dag en valgt å kjøre sitt eget løp. Ikke har de villet samarbeide med noen om standarder på kabler, lade nettverk ja faktisk på det meste. På Tesla 3 har de tatt litt til vettet og levert bilen med en europeisk standard kontakt slik at bilene kan velge Tesla eller ikke Tesla lader. Vi har i alle hørt hvor fantastisk dette lade nettverket til Tesla er - sikkert riktig og Tesla skal ha all ære for det, med da forstår jeg ikke hva en Tesla gjør på Ionity lader som er primært men som et tilbud til oss som ikke kan lade hos Tesla ?
Selv om det kommer et Ionity nettverk nå så vill ikke det dekke behovet på langt nær fremover, ifølge Elbilforeningen, og da kan ikke Tesla eiere konkurrere om disse plassene med oss andre. Noe helt annet hadde det vert om Nissan, BMW med flere kunne benytte Tesla's nett men det er slik jeg forstår det ikke aktuelt for Tesla. Både Ionity og Tesla er kommersielle aktører som trolig har benyttet seg av de samme statlige støtte ordningene så slik sett står de likt.
Folk er hyggelig på begge sider, og jeg tror de fleste naboene mine synes jeg er hyggelig selv om folk her inne har sine syn på den saken..men så lenge Tesla's Musk ikke vil samarbeide så vil ikke jeg heller