Kort analyse av TM3P ved sportslig kjøring

Startet av hemi, søndag 12. mai 2019, klokken 20:48

« forrige - neste »

magnetic

her mener de at P- er morsomere enn P+
Muligens er det dekka, men mykere fjæring og kanskje mykere Krengningstag kan føre til mer tailhappy bil.


https://www.youtube.com/watch?v=lmaQVxG7WI8

hemi

track mode er VESENTLIG forbedret i ny software nå 2020.4.1 fikk teste siden snøen hadde begynt legge seg nå, fikk endelig kjørt ordentlig go sladd med full lock og justering med gassen!


Autowinder

Sitat fra: magnetic på søndag 15. desember 2019, klokken 14:39
for noen miløsvin. drifting på snø er betraktelig mer miljøvenlig.
https://naturvernforbundet.no/mikroplast/
Fra teori til empiri
I 2014 skrev Mepex en rapport for Miljødirektoratet om mulige kilder til mikroplast-forurensning til det norske marine miljøet. Ifølge rapporten er den desidert største kilden slitasje av bildekk som står for cirka 4500 tonn, eller nær halvparten av de totale utslippene. Mepex anslår at rundt halvparten av dekkfragmentene havner i havet.

Gummigranulat på kunstgressbaner er tidligere bildekk som er resirkulert til dette, og hadde det vært mulig å holde dette utenfor, hadde vel ikke regnskapet sett slik ut?
TMY 2025 LR AWD • BMW i3 2022 120ah FC

TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL INNLEVERING, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA