Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla og referral lagt inn etter bestilling - FØR de nye reglene.

Startet av Fornybarbil, fredag 10. mai 2019, klokken 09:03

« forrige - neste »

Fornybarbil

Da har jeg fått respons på hvor referralen jeg benyttet ble av. Jeg ble henvist til de nye reglene som ble effektuert da referralprogrammet ble avsluttet, og at min referral som jeg la inn via mail den 17. januar er slettet siden ingen referrals lenger kan legges inn etter bestillingen.

Dette er noe de har bestemt seg for nå, for da jeg ringte inn i januar og la inn referral skulle det ikke være noe problem å få dette gjort i ettertid. I tillegg har jeg forstått det som at flere av dere har fått det gjort i ettertid?

Min referral har tilogmed fått meg opp i sin oversikt for så å miste meg igjen.. 

Svolar


dashMani

Sitat fra: Fornybarbil på fredag 10. mai 2019, klokken 09:03
Da har jeg fått respons på hvor referralen jeg benyttet ble av. Jeg ble henvist til de nye reglene som ble effektuert da referralprogrammet ble avsluttet, og at min referral som jeg la inn via mail den 17. januar er slettet siden ingen referrals lenger kan legges inn etter bestillingen.

How were you informed of this? Where did you get the response from?

Tom

Bestilte bil 28.12.18
Mailet Referral(   buildmy3EMEA@tesla.com) den 8. januar.
Fikk bilen 23. mars 2019
Fikk 6 måneder lading.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA