Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lader e golf.

Startet av Syverjr, onsdag 08. mai 2019, klokken 19:55

« forrige - neste »

Syverjr

Jeg har forholdsvis nylig kjøpt meg en 2017 e golf, og skal også installere hjemmelader til denne, og det var her spørsmålet slo meg, ikke umulig det er den enkleste sak i verden, men som fersk spør jeg.
Hvordan finner jeg ut, på min brukte bil hvordan lader som er installert?
Har sendt Mail til butikken den i sin tid ble solgt ifra, men har kun fått jeg velger å kalle det svada som svar og absolutt ikke svar på det jeg har spurt om, er det noen her som vet hvor(dan) jeg finner det? 

Radiobil1

https://elbil.no/elbil/vw-e-golf/
Ombordlader på 7,2 Kw.


Jeg kjøpte denne, så jeg har en bygget for fremtiden. Men sjekk med nettselskapet ditt om hvpr stor sikring dumfår lov å legge inn.

Syverjr

Har 35a kurs så blir lader som gir 7, ... kw uansett.. men har lest meg frem til at disse bilene blir levert med både 3, ... kw lader og den nevnte på 7, ... kw... og siden bilen min fortsatt er en 190km variant..  var jeg usikker hvilke min er... men er som nevnt reg i 2017.. så håper jo på største.. men tusen takk for svar..  :+1:

Oddaa

190 km har 3,6 kW ombordlader.


Sent from my iPhone using Tapatalk
2023 iX xDrive40
2021 XC40 P8

Bestilt EX90

TB

Din neste bil har gjerne 7 kW lader?
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

Syverjr

Sitat fra: Oddaa på torsdag 09. mai 2019, klokken 06:59
190 km har 3,6 kW ombordlader.



Ok, syntes jeg har sett de kommer med begge typer, og at det var noe med ett ett skifte i november 2016.
Derfor jeg lurte, men klarer du fint å leve med 3,6kw jeg..
Mulig jeg sjekker muligheter for å bytte/oppgradere lader på sikt..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Syverjr

Sitat fra: TB
link=topic=46305.msg804468#msg804468 date=1557379097

Din neste bil har gjerne 7 kW lader?

Ca der jeg også har tenkt...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA