Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla stuper på omdømmebarometer: Dårligst av bilmerkene

Startet av Bmw_Tryne, onsdag 08. mai 2019, klokken 09:33

« forrige - neste »

arthur

Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

geear

Tipper lang ventetid på verkstedstime og delebestillinger har gjort sitt i dette. Heldigvis ser det ut for å være på bedringens vei. Jeg fikk time for ikke-kritisk rep (bytte av to lister) 14 dager frem på min X, og det er det flere bilmerker som skal slite med å slå. I tillegg så skaffet de deler utrolig raskt nå - de måtte faktisk skifte hele midtkonsollen i bilen min (mekaniker var uheldig), og den var på lager i Drammen. Fryktet at det var en del som typisk måtte komme fra USA.

Det kan fort gå godt. :-)

Klykken

Tesla får 75,5 poeng og det er rett i hælene på MB med 77,9. SÅ galt er det jo ikke.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Philip Marlowe

Vel, Bertel O. Steen er vel litt kjent for dårlig kundeservice?

Fallet for Tesla er høyst fortjent. Så mye surr som jeg opplevde med leveringen av min siste bil har jeg ikke vært med på før. Tesla bør stoppe med disse kjempeleveringene som de har ved kvartalslutt og heler spre dem utover.
Model 3, hvit, dobbelmotor, langrekker. Fikk bil 6.4.19. EV65xxx.
Model S85, rød. Fikk bil 27.3.14. Solgt 6.4.19.

elektrolux

Samtidig er ikke kundene så missfornøyde likevel all den tid lojaliteten til merket kun er slått av Toyota ;)
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Thomas Parsli

Teit med samme diskusjon flere steder:

https://elbilforum.no/index.php?topic=7843.msg803704#msg803704

Hvorfor deltar du i diskusjonen der først belsby (med kommentaren "Fake news?") for så å opprette en ny diskusjon her?
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA