Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

2019.16

Startet av OhmPaPa, tirsdag 07. mai 2019, klokken 13:26

« forrige - neste »

SHN

Har 16.2 som skuffer. Nå får jeg ikke auto lane change til å virke. Når jeg setter på blinklyset for å bekrefte NoA, eller at jeg ønsker å bytte fil selv, får jeg hver gang meldingen «Auto Lane Change is Inhibited». Har testet på E18 ned til Drammen og E6 nordover mot Lillestrøm. Noen som opplever det samme? Det er et stort savn at dette ikke virker lengre >:(
Trøndelag  ◊  e-Golf 2014 - solgt  ◊  TMS 90D 2016 - solgt ◊ Taycan 4S+ 2020

o.b.lix

Viktig at blinklyset ikke blir satt helt på, men bare på første trinn (som vil gi bare 3 blink til vanlig)
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

Vhagar

Når jeg trykker på lyn-iconet i kartet for å få opp ladestasjoner så dukker det opp noen svarte runde merkelapper i kartet med et lite lyn i og et tall. De er ikke lokalisert til hvor superchargerene er. Regner med at dette kanskje kan være destinasjonaladere? Men de forsvinner når jeg prøver å zoome inn på de så ikke godt å si hvor de egentlig er lokalisert. Håper dette blir bedre raskt.

Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

Kim-

Hurra.. Fikk 16.3 på onsdag og testet summon i dag. Trenger ikke være tilkoblet bluetooth for å bruke den nå =) Håper det holder seg slik.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

cra

Sitat fra: Vhagar på torsdag 30. mai 2019, klokken 20:51
så dukker det opp noen svarte runde merkelapper i kartet med et lite lyn i og et tall. De er ikke lokalisert til hvor superchargerene er. Regner med at dette kanskje kan være destinasjonaladere? Men de forsvinner når jeg prøver å zoome inn på de

Mener å ha sett i de siste versjonene at slike dukker opp og at det er destinasjonsladere, ja. Har du prøvd å trykek på en (uten å zoome)? Evt. se om du finner en slik svart boble på et sted du vet det finnes destinasjonslader. Vet der er to stk i Stryn sentrum, ikke langt fra rundkjøringa/Esso (Heter vel "Runding Kå" nå)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

OhmPaPa

Det kommer mange varianter av denne - siste nå er

2019.16.3.2 a19d0e4

emmern

Sitat fra: OhmPaPa på fredag 31. mai 2019, klokken 12:00
Det kommer mange varianter av denne - siste nå er

2019.16.3.2 a19d0e4
Den la jeg inn i går :)
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Lynet

Noe bedring å spore?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Vhagar

Sitat fra: cra på fredag 31. mai 2019, klokken 09:31
Sitat fra: Vhagar på torsdag 30. mai 2019, klokken 20:51
så dukker det opp noen svarte runde merkelapper i kartet med et lite lyn i og et tall. De er ikke lokalisert til hvor superchargerene er. Regner med at dette kanskje kan være destinasjonaladere? Men de forsvinner når jeg prøver å zoome inn på de

Mener å ha sett i de siste versjonene at slike dukker opp og at det er destinasjonsladere, ja. Har du prøvd å trykek på en (uten å zoome)? Evt. se om du finner en slik svart boble på et sted du vet det finnes destinasjonslader. Vet der er to stk i Stryn sentrum, ikke langt fra rundkjøringa/Esso (Heter vel "Runding Kå" nå)

Det går ikke å trykke på mine hvertfall. Siden de har samme symbolet som destinasjonaldere i "findus" kartet på telsa.com så antar jeg at det er de det er snakk om ja, men ikke helt til å stole på når de flytter seg og forsvinner. Men om noen teslauker er det vel på plass.

Har Esso blitt OK? (Circle K) Det var jeg ikke klar over, men kjekt å ha oversikten slik i bilen også siden jeg skal navigere til noen slike i sommer. Om de da innen den tid er til å stole på.
Tesla Model X 75D, 2017

Bruker er p.t. ikke aktiv.

emmern

#309
Sitat fra: Lynet på fredag 31. mai 2019, klokken 12:09
Noe bedring å spore?

Har ikke merka noe forskjell fra 2019.16.3 .

Fantombremsinger har forsvunnet, men det har oppstått flere mikrobremsinger.
Holder seg midt i fila, ikke merka at det holder seg mye til en side.

NoA er håpløs, funker ikke på E39 så NoA avsluttes før den sier den skal ta filskifte...



Halvveis! Jeg vet at E18 går over i E39 akkurat der, men den burde stå løpet ut.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

SHN

Sitat fra: o.b.lix på torsdag 30. mai 2019, klokken 18:17
Viktig at blinklyset ikke blir satt helt på, men bare på første trinn (som vil gi bare 3 blink til vanlig)

Takk for tipset! Det gjorde susen
Trøndelag  ◊  e-Golf 2014 - solgt  ◊  TMS 90D 2016 - solgt ◊ Taycan 4S+ 2020

Fornybarbil

Sykt digg å bare skru på Advanced softwarevalg og så setter det inn en ny oppdatering etter 30 min

zbk

Ny versjon installeres her også. Lurer på hva som kommer etter 16.3.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Joachim@sancon.no

Snakk for deg selv.. Har hatt advanced stående på i 8 dager nå. Er fremdeles på 16.2. Ingen 16.3 på meg..

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA