Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som vet "Access Code" til Model 3?

Startet av trykkertor, mandag 06. mai 2019, klokken 15:51

« forrige - neste »

trykkertor

Merker at hvis jeg holder fingeren på Tesla sin "T"-logo oppe på skjermen i 4 sekunder, så ber den om en "access code".
Skulle gjerne visst den access code så jeg kan grave i undermenyer og se på muligheter.
Noen som vet?
Nå kan jo det være alt fra en universalkode alle bilene deler, til en spesifikk kode til hver bil.

(Og til de få som nå vil si "dette er menyer vi ikke skal rote med", så slapp av. Alle de biler og mc-er jeg har hatt hvor slike tilganger har vært mulig, har vi funnet koden på nett. Jeg har aldri klart å rote til noe, men klart å få endre på funksjoner/features jeg liker bedre selv.)




Thomas Parsli

2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA