Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

For oss med EAP som skal oppgraderes til FSD

Startet av My2cents, lørdag 04. mai 2019, klokken 16:23

« forrige - neste »

TøddiVedder

Skriftlig til meg også. Men kan jo være min bil blir levert med hw3, da ikke fått den enda.

Jeppe

Er det nokon som har ein epost-adresse for denne type henvendelsar? Eg har aldri fått svar på noko som helst ved å bruke skjemaet under "kontakt oss".

GreenEyez

Hører at alle andre, dvs de som kjøpte «ribba» utgave, også får de funksjonene vi har. Er vår eneste fordel at vi får utskiftet en del i bilen en gang i en fjern fremtid? Er det det vi hsr betalt 41800 kr for?


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

ohowl

De som ikke kjøpte noe fikk AP, de som kjøpte AP fikk EAP og vi som kjøpte EAP fikk FSD, og å ha FSD innebærer at man får oppgradering til HW3
2015 Leaf EU-Tekna
2017 Tesla Model X 100D
2019 Tesla Model ≡ LR AWD

najtrox

Ikke glem oss heldige som kjøpte EAP og tok levering før 01.03 da, vi betalte 41 800,- for EAP uten å få FSD :D

GreenEyez

Betyr det at du ikke har Navigate on Autopilot på din?


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
Renault Zoe 41 kWh 2018-2019
Tesla Model 3 LR AWD EAP/FSD svart/hvit 03/19

Pod Point hjemmelader 3,6 kW med trafo

Krizz

Sitat fra: GreenEyez på søndag 16. juni 2019, klokken 15:45
Betyr det at du ikke har Navigate on Autopilot på din?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Navigate on Autopilot er en del av EAP, det samme er summon og autopark

TøddiVedder


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA