Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Justering av lysstyrke på stemningslys?

Startet av xref, fredag 03. mai 2019, klokken 17:00

« forrige - neste »

xref

Er det mulig å justere styrken på stemningslysene (blå by default)? Synes de er veldig svake når jeg kjører gjennom tuneller og slikt.

Og skal de ble rød når du går i dynamic mode?
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

LittleHammer

Har du «interior light design»-pakken? Med den er det i hvert fall mulig å endre lysstyrke. Da kan man også endre farge.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

xref

Sitat fra: LittleHammer på fredag 03. mai 2019, klokken 17:48
Har du «interior light design»-pakken? Med den er det i hvert fall mulig å endre lysstyrke. Da kan man også endre farge.

Har ikke den pakka nei. Tenkte jeg likte blått lys uansett.

Skal det være lys i midten under flight deck?
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

4Matic Fanatic

Sitat fra: xref på fredag 03. mai 2019, klokken 17:00
Er det mulig å justere styrken på stemningslysene (blå by default)? Synes de er veldig svake når jeg kjører gjennom tuneller og slikt.

Og skal de ble rød når du går i dynamic mode?
Ja til begge, er ihvertfall det hos meg.  Jeg har justering/valg av farge-pakken..

Sitat fra: xref på fredag 03. mai 2019, klokken 17:50
Skal det være lys i midten under flight deck?
Ja, er ihvertfall det hos meg.

daktari

Jeg har ikke justerbar ambient light (forskjellige farger), det er kun blågrønt. Kan justere styrken, liten vri bryter nede ved venstre kne.
Har ikke lys i "flight deck" selv om det er bilde i katalogen. Har klaget men Insignia gir f...
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

xref

Sitat fra: daktari på fredag 03. mai 2019, klokken 22:11
Jeg har ikke justerbar ambient light (forskjellige farger), det er kun blågrønt. Kan justere styrken, liten vri bryter nede ved venstre kne.
Har ikke lys i "flight deck" selv om det er bilde i katalogen. Har klaget men Insignia gir f...

Ah ok. Så da er det ihvertfall ikke bare meg. Kan jo hende da at lys i flight deck ikke er noe som tilbys. På lik linje med multifunksjonell ladekabel og Android Auto ^^
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Nordlands

Har fått bekreftet med forhandler (Insignia) at lys i "flight deck", som dere kaller det, bare fås i kombinasjon med configurable ambient lighting. Det er helt tydelig utsparing med klar plast under der, mangler bare en LED. Jeg synes faktisk dette er den største feilen i brosjyren, at det ikke spesifiseres at dette ekstrautstyret ikke bare er tillegg av fargejustering, men også tillegg av det mest praktiske lyspunktet.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

xref

Sitat fra: Nordlands på lørdag 04. mai 2019, klokken 00:15
Har fått bekreftet med forhandler (Insignia) at lys i "flight deck", som dere kaller det, bare fås i kombinasjon med configurable ambient lighting. Det er helt tydelig utsparing med klar plast under der, mangler bare en LED. Jeg synes faktisk dette er den største feilen i brosjyren, at det ikke spesifiseres at dette ekstrautstyret ikke bare er tillegg av fargejustering, men også tillegg av det mest praktiske lyspunktet.

Ahh, Hadde jeg  visst dette hadde jeg kjøpt det. Kanskje det kan retrofittes? :/
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

LittleHammer

Det var faktisk ingen som visste. Når de første fikk bilene sine begynte spørsmålene å komme rundt dette, og etter hva folk rapporterte (på facebook) så virket det som om det bare kom sammen med pakken. Det gjorde i sin tid at jeg bestilte det...
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

4Matic Fanatic

Det er flere slike ting - som bildene som viste en HDMI-ingang i midtkonsoll-rommet, som også viste seg å ikke være der på produksjonsbilene.
En av utfordringene med å bestille en bil som ingen har sett før, og ihvertfall ikke visste om alle tingene.

Jeg valgte masse ekstrautstyr på S'en min og trodde jeg hadde kontroll, og så viser det seg at uten Adaptive Dynamics med Configurable Dynamics er ikke luftfjæringen verdt mer enn en måte å heise bilen opp og ned. Skjer ingenting om man trykker på Dynamic eller Eco ut over at fargene forandres og kanskje hvor sensitiv wattpedalen er.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA