Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Pris SR og LR RWD

Startet av Magyar, tirsdag 16. april 2019, klokken 20:16

« forrige - neste »

Superelbilen

Long range rwd er med premium fikk bekreftet på tlf.

Erlend111

Vil LR RWD komme på nettsidene til Tesla etter hvert?

Magyar

Nei, hvis du ikke bestiller nå så kommer det forsvinne helt om noen uker grunnet "lav etterspørsel" :).

https://www.tesla.com/no_NO/blog/update-our-vehicle-lineup

Magnus Hansen

Nå er det jo mange permanente forandringer som viser seg og ikke være så permanente når det gjelder tesla  :) Skulle ikke forundre meg om selv SR kommer tilbake etterhvert. Kanskje de siste månedene før Y kommer for å holde opp etterspørselen. Da har også produksjonen av både bil og batterier blitt mer effektiv og rimeligere for tesla

Magyar

Ringt igjen. SR er ikke mulig å bestille i Norge. Kun LR RWD :(

n33wbie

Sitat fra: Magyar på torsdag 18. april 2019, klokken 09:48
Ringt igjen. SR er ikke mulig å bestille i Norge. Kun LR RWD :(
Hvilket nr ringer du? Vanlig salgsnummer?


Sent fra min RNE-L21 via Tapatalk


Magyar

Sitat fra: n33wbie på torsdag 18. april 2019, klokken 11:03
Sitat fra: Magyar på torsdag 18. april 2019, klokken 09:48
Ringt igjen. SR er ikke mulig å bestille i Norge. Kun LR RWD :(
Hvilket nr ringer du? Vanlig salgsnummer?


Sent fra min RNE-L21 via Tapatalk
21061929 og tast 112 :)

Hvis den ikke er mulig å bestille etter påske så skal jeg be om og få refundert reservasjonen. Nå har jeg ventet øver 3 år.

Superelbilen

Har du fått estimert levering på RWD long range?

n33wbie

Mange takk:)

Sent fra min RNE-L21 via Tapatalk


Magyar

Sitat fra: SuperSigurd på torsdag 18. april 2019, klokken 11:36
Har du fått estimert levering på RWD long range?

Nei, kun de to AWD versjonene til mai.

Magyar

Nå har jeg kansellert reservasjonen min grunnet:

1. Betalt in 10.000kr over 3 år siden og det er fortsatt ikke mulig å kjøpe standard range. Kommer nok aldrig være det i Norge fordi den fases ut av Tesla.

2. En reservasjon idag har ingen betydning. Dem som bestiller uten reservasjon får bilen samtidig som de som har en 3 år gammel reservasjon.

3. Jeg har lest at hvis man returnerer bilen innen 1 uke så er det vanskelig å få reservasjonen tilbakebetalt.




Softblue

2019 Tesla model 3 LR RWD
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban (Solgt).
150.000 elektriske kilometer.

Daniel_0007

ang standard range sett flere videoer hvor standard range er egentlig sr+ med software begrensning, egentlig skulle sr ha bla stoff seter og dårligere lyd enn sr+ men ser ut som tesla droppet det og bare gitt de folka som har bestilt sr en sr+ med lavere rekkevidde så tipper en del som har valgt sr+ istedenfor sr ikke er helt fornøyde.

https://youtu.be/sQgjY2SRrck

Model 3 2019 LR Rwd

Softblue

Transport Envolved sier at europere ikke vil få Standard Range for øyeblikket
https://www.youtube.com/watch?v=fn-Pwbxc2PY&t=26s
2019 Tesla model 3 LR RWD
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban (Solgt).
150.000 elektriske kilometer.

Magyar

Lest at i nederlenderne har dem fått pris via telefon. Spørs om noen får det leverert også :p.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA