Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladeboks type 2

Startet av Svolar, mandag 04. februar 2019, klokken 10:15

« forrige - neste »

sveander

Electrolux er helt åpen om at han har interesser så det går helt fint at han gir råd på sine produkter.
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

Joltus

Ja eg ser at electrolux er åpen om det. Og lenge mellom hver gang betyr heller ikke aldri. :)

Bare en ting eg har lagt merke til. Begynner å bli mange selgere her inne etterhvert og det kan være positivt.

teslanor

Burde ikke selgerne her holdt seg mer til "Kjøp og salg"-delen av forumet?

elektrolux

Så lenge folk spør om råd også på andre deler av forumet ville det blitt problematisk.

Brukerne ser jo på signaturen at vi har mer enn en rolle. ( Veiledning og salg ) og bør ut fra det vurdere innleggene.

Heldigvis er tonen på forumet meget bra, og jeg tror en skal lete lenge for å se usaklig nedsnakking av produkter. Vi har opplevd noen selgere som har kamuflert seg og som på toppen av det hele har opptredd som fornøyde kunder hos seg selv, men ble raskt luket vekk.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

teslanor

Jo, du opptrer "åpent og redelig" og kan ikke mistolke profilen din om at du også har en "butikk å drive". Ser også at du er svært aktiv i denne tråden og besitter mye kunnskap. Så ikke direkte kritikk elektrolux - bare at trådene ikke velter over av annonsering av egne produkter for salg :)

Roy Aasen

Jeg finner det meget bra at selgerne er  aktive her, så takk for at de orker å svare oppatt og oppatt igjen. Fra meg er det :+1:

Ingeniøren

Samme her, og som sagt opp att og opp att, men slik er det vel å være selger  :+1:
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Vollis47

Jens Kr. Kirkebø i ladespesialisten.no og Electrolux i elbilhjelpen.no anser jeg som viktige bidragsytere på Forumet. De er veldig klare på at de også driver en virksomhet som de tjener mer eller mindre penger på.

De er begge veteraner innen elbil og innehar stor kunnskap om emnet. Er du heldig finner du også spennende beskrivelser av elbilturer de har gjort i inn- og utland. (kunne ønske dette var lettere tilgjengelig).

Jeg har handlet litt fra en av dem og ville ikke nøle å anbefale dem for venner eller bekjente.

Det er sikkert noen andre bidragsytere her som fortjener litt skryt. Men nå er det disse to jeg føler har bidratt mest til å øke min bevissthet om fordelen med elbil, samt hvordan en takler noen av utfordringene.

Beklager at jeg har dradd denne tråden enda lenger utenfor topic.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

jkirkebo

Sitat fra: Vollis47 på lørdag 09. februar 2019, klokken 09:52
Jens Kr. Kirkebø i ladespesialisten.no og Electrolux i elbilhjelpen.no anser jeg som viktige bidragsytere på Forumet. De er veldig klare på at de også driver en virksomhet som de tjener mer eller mindre penger på.

De er begge veteraner innen elbil og innehar stor kunnskap om emnet. Er du heldig finner du også spennende beskrivelser av elbilturer de har gjort i inn- og utland. (kunne ønske dette var lettere tilgjengelig).

Hei,

Takk for det :) Antar du bl.a tenker på bloggen min fra 2014? Den kan leses her: http://jkirkebo.bloggnorge.com/

Når det gjelder salg av egne produkter så prøver jeg å være litt tilbakeholden med hva jeg skriver her, vil ikke "forsøple" enhver diskusjon med reklame heller. Jeg linker stort sett til egne produkter kun når de kan tilby noe bedre og/eller billigere enn det som allerede nevnes i tråden. Jeg håper jeg har funnet en noenlunde grei balanse på dette.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

pudderjagar

Zoe, Mercedes, Tesla og I3 kan bruke 3fase 400V
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

MoA

R&n Energiconsult
LIGG UNNA !!!!
Når det gjeld elbillader er dette er kun svindel. Svarer på hverken telefon el. e-post. Betal ingenting før varen er levert!!!  Har holdt på i 2 måneder no for å få levert bestilt vare. Annoserer med Mercedes kvalitet men sender Lada kvalitet

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA