Veldig god utleveringsopplevelse på Lillestrøm

Startet av Karma, torsdag 28. mars 2019, klokken 10:26

« forrige - neste »

Tenkte det var greit å poste et innlegg om utleveringen på Lillestrøm, som var positivt rettet også :)

Fikk utlevert min Model 3 på Lillestrøm i går og er storfornøyd

larsbanan89

Hentet også i går, samme sted samme tid, samme opplevelse ;)

ocenwan

Takk for at dere deler erfaringene deres - for oss som sitter og surfer her på forumet i utålmodig påvente av levering er det godt med litt motvekt til de trådene om problemer  :)

Sverre Hasvold

Alt bra med min utlevering i Lillestrøm tirsdag også. Rolig og hyggelig (fin bil også ;D)

GL1

Heier på hyggelige historier!

Men synes det må være greit å dele negative opplevelser også, kanskje andre kan dra nytte av dem.

Dessverre er det mye sinte og sure oppgulp som blir lagt ut her, det skaper dårlig stemning og redsel for hvordan sin levering vil bli.

Det bør være saklig og informativt uansett hva man legger ut.

Sent from my iPhone using Tapatalk
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

Tulle

Sitat fra: GL1 på torsdag 28. mars 2019, klokken 11:57

Men synes det må være greit å dele negative opplevelser også, kanskje andre kan dra nytte av dem.
Enig at det er greit å dele sine egne negative historier, men ikke greit å skrive om andres der en bare har hørt eller lest. Da kan en negativ historie fort bli 100.

Tor Erik

Da har jeg hentet bil (i dag), AWD LR, på Lillestrøm. Det gikk veldig bra!! I motsetning til mange her så er jeg imponert over logistikken og det de får til.

Bilen var helt strøken så langt jeg kan se. Glass og alt 100%. Ser ingen flekker eller riper. Ikke noe forskjell fra en ny Audi A4 allroad jeg hentet ut for 5-6 år siden. Men mye bedre enn Passaten jeg hentet ut for 3-4 år siden hos Møller hvor jeg måtte inn og rette på ymse ting (dør bl.a).

Jeg kommer fra en Model S 85D (gikk som innbytte) og var litt redd for at AWD LR ville virke litt tregere. Vurderte Model 3 Performance pga det. Men nei, den er mer enn rask nok. Utrolig morsom bil! Behagelig å gå ned i størrelse. Mindre er bedre :)

For de som ikke har hentet enda. Pust rolig og nyt dagen for utlevering! Og ja, de hadde type 2 kabel :)

GL1

Sitat fra: Tulle på torsdag 28. mars 2019, klokken 13:53
Sitat fra: GL1 på torsdag 28. mars 2019, klokken 11:57

Enig at det er greit å dele sine egne negative historier, men ikke greit å skrive om andres der en bare har hørt eller lest. Da kan en negativ historie fort bli 100.
Helt enig.

2019 TM3 AWDLR (FSD??)

Philip Marlowe

Er det noen som vet om Tesla fortsetter med utleveringen av biler på Lillestrøm i april?

hpe

geirci2

Sitat fra: Tor Erik på torsdag 28. mars 2019, klokken 16:39
Da har jeg hentet bil (i dag), AWD LR, på Lillestrøm. Det gikk veldig bra!! I motsetning til mange her så er jeg imponert over logistikken og det de får til.

Bilen var helt strøken så langt jeg kan se. Glass og alt 100%. Ser ingen flekker eller riper. Ikke noe forskjell fra en ny Audi A4 allroad jeg hentet ut for 5-6 år siden. Men mye bedre enn Passaten jeg hentet ut for 3-4 år siden hos Møller hvor jeg måtte inn og rette på ymse ting (dør bl.a).

Jeg kommer fra en Model S 85D (gikk som innbytte) og var litt redd for at AWD LR ville virke litt tregere. Vurderte Model 3 Performance pga det. Men nei, den er mer enn rask nok. Utrolig morsom bil! Behagelig å gå ned i størrelse. Mindre er bedre :)

For de som ikke har hentet enda. Pust rolig og nyt dagen for utlevering! Og ja, de hadde type 2 kabel :)

:+1: :+1: :+1:
2023 Model Y Perf. FSD, utlevert 18.3.23 - Firmware: 2025.32.6
2019 Model 3 LR HW3/FSD/Acc.boost, utlevert 4.4.19, SOLGT 7.7.23

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA