Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Karbonspoiler på m3p?

Startet av m2c, onsdag 27. mars 2019, klokken 20:11

« forrige - neste »

m2c

Dere som har fått bil i det siste, er karbonspoileren installert?
Venter spent på ny bil og vil gjerne slippe å vente et år på den.

Krizz

Sitat fra: m2c på onsdag 27. mars 2019, klokken 20:11
Dere som har fått bil i det siste, er karbonspoileren installert?
Venter spent på ny bil og vil gjerne slippe å vente et år på den.


nope, ikke sa de noe heller

olavxxx

De er tom, men jeg vet om en som fikk innkalling nettop.
Men det går fint, du tenker ikke over at den mangler uansett.

Spiro

Hva snakker dere om ? Jeg har bestilt og betalt en bil med karbon spoiler og 20" hjul. Så er det ikke sikkert spoileren er montert.

Håper hjulene er montert da
Tesla model 3 performance 2019
Leaf 30kw 2016
Mazda 6 2.2 optimum 2014 solgt

thorerik

Hentet på mandag med spoiler perfekt montert.
Sikkert bare noen få som ikke har fått grunnet få på lager.

En litt morsom sammenligning, men dere forstår sikkert poenget:

Man hører merkelig nok ikke fra de som har fått bil med førersete, men jeg kan love deg at man hører skrikene fra den hvor dette manglet, selv om det bare er en stakkars person..

Inop

Mener å ha hørt at bilen ikke kan være kald når de skal sette på spoiler siden limet ikke hefter skikkelig og at et er derfor noen biler ikke har fått dette enda.
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Handyman

Sitat fra: Inop på torsdag 28. mars 2019, klokken 08:42
Mener å ha hørt at bilen ikke kan være kald når de skal sette på spoiler siden limet ikke hefter skikkelig og at et er derfor noen biler ikke har fått dette enda.
øhhh...ta bilen inn....varme opp stedet med varmepistol... tar 5 minutter, men det har de jo ikke tid til ;)
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Inop

Er ikke ekspert på montering av spoilere men hvis bilen har stått ute tror jeg kanskje det stedet som blir varmet opp blir kaldt på ca. 11 sekunder. Innbiller meg at bilen må være innetemp for at det skal bli bra.
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

Handyman

Sitat fra: Inop på torsdag 28. mars 2019, klokken 09:20
Er ikke ekspert på montering av spoilere men hvis bilen har stått ute tror jeg kanskje det stedet som blir varmet opp blir kaldt på ca. 11 sekunder. Innbiller meg at bilen må være innetemp for at det skal bli bra.
Vel...dette er veldig enkelt ......hvis bakluka varmes opp, blir den ikke kald på et blunk...tro meg.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Strøm Tycoon

Fikk levert bil uten vinge. Skulle bli kalt inn til time for montering senere. Ingen nøyaktig tid angitt.

Inop

Sitat fra: Handyman på torsdag 28. mars 2019, klokken 09:53
Vel...dette er veldig enkelt ......hvis bakluka varmes opp, blir den ikke kald på et blunk...tro meg.

Det er du som er handyman, ikke jeg så da stoler jeg på det :)
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA