Teslanissen var på besøk med gaver via OTA #bil2.0

Startet av olavxxx, tirsdag 26. mars 2019, klokken 07:42

« forrige - neste »

hawK

Sitat fra: hawK på tirsdag 26. mars 2019, klokken 11:03
Sitat fra: GOS på tirsdag 26. mars 2019, klokken 10:59
Sitat fra: Klykken på tirsdag 26. mars 2019, klokken 08:14
Sitat fra: hawK på tirsdag 26. mars 2019, klokken 08:12
Det går rykter om at oppdateringer pushes fortere hvis man kobler bilen til WiFi, er det korrekt?
Jeg har ikke dekning ned i garasjeanlegget, men jeg skal kunne koble meg til jobben sitt fra parkeringsplassen.
Det er tilfeldig.

Tror ikke det er tilfeldig. Begge mine oppdateringer har kommet med en gang etter at jeg koblet den til Mobilen via trådløs sone. (Bilen har ikke kontakt med nettet hjemme)

Ok, takk. Da forsøker jeg det etterpå!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Oppdatering:
Koblet bilen til delt WiFi fra telefon da jeg dro fra jobb, 20min senere var oppdatering lastet ned og klar til installasjon. Underkant av 500MB.

v2019.8.3, fremdeles ingen AP

Sent from my iPhone using Tapatalk

olavxxx

AP uten EAP tror jeg dere må vente på til neste måned.

hawK

GRS

Har fått oppdateringer to ganger siden vi fikk bilen, siste installeres nå. Har ikke koblet bilen til WIFI. Spennende om det er noe merkbar effektøkning, også må jeg vel snart få bikkje. ::)
TM3P sort/sort

Inop

Dere som ikke har fått AP-uten-EAP enda kan sikkert aktivere 30 dagers prøveperiode på AP i påvente at dere får oppdateringen :)

https://www.tesla.com/no_NO/support/autopilot-trial
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

rlnd

Sitat fra: Inop på onsdag 27. mars 2019, klokken 09:05
Dere som ikke har fått AP-uten-EAP enda kan sikkert aktivere 30 dagers prøveperiode på AP i påvente at dere får oppdateringen :)

https://www.tesla.com/no_NO/support/autopilot-trial

Har prøvd å se både på skjermen inni bilen og på kontosidene på nettsidene til tesla, finner ingen muligheter for prøveperiode.

Har nedgradert fra EAP til AP et par uker før bilen ble levert, håper det snart blir aktivert, hvis ikke kommer jeg nok til å mase litt på kundeservice når leveringsstormen er over.
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA