Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

leaf

Startet av leafen, mandag 12. desember 2011, klokken 08:49

« forrige - neste »

leafen

noen som vet om det er ruchtid avgift på el biler ,nå som kr sand har innført dette forslaget.
fikk min leaf i dag 31.01

Quisten

Sjekk med Hjulius i sørlandsparken!
Kristiansand. Fikk levert min Sorte Nissan Leaf den 9. Desember.

Ken

Hei dere Leaf Eiere. Meld dere inn på Agder Elbilforening. www.elbilagder.org
Elbiler  betaler ikke rushtidsavgift i Norge som er en annen form for bompenger.
Bli med og hjelpe oss å få mer gateplan ladepunkter i våre byer. Jeg har hørt at vi får 2 nye hurtiglader i tillegg til den på Nissan forhandler i Sørlandsparken. En i Kristiansand og en i Arendal. Støtte til ladepunkter i arbeidsplassen har blitt vedtatt.
Hilsen, Ken.  Styreleder
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Radiobil1

Hvor mange Leaf går det i agder pr i dag?

Ken

Jeg vet ikke. De selger godt her nede. Jeg har sett flere rundt forbi. Spør den Nissan forhandler i Sørlandsparken.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Hans Håvard Kvisle

Pr 28.februar var det 4 løv i Aust-Agder og 32 i Vest-Agder.
St.Hanshaugen

Ken

Da håper vi å få en Leaf i Folketoget den 17. mai. Tesla S anybody?
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA