Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tm3 Mid Range og LR rwd

Startet av falk1, fredag 22. mars 2019, klokken 19:55

« forrige - neste »

falk1

Noen som vet om vi vil se dem på norske veier? Eller er det kun std og std + som vil fylle opp båtene i juni(forhåpentligvis)?

Sent fra min F8331 via Tapatalk


Magnus Hansen

Sitat fra: falk1 på fredag 22. mars 2019, klokken 19:55
Noen som vet om vi vil se dem på norske veier? Eller er det kun std og std + som vil fylle opp båtene i juni(forhåpentligvis)?

Sent fra min F8331 via Tapatalk

Standard kommer vel neppe før til høsten. Mid range skulle først komme, men sies nå ikke p bli produsert lenger. Men lr+RWD vil jeg tro konmer. Det er tross alt mulig for nordmenn å bestille denne versjonen i Model y

falk1

Sitat fra: Magnus Hansen på fredag 22. mars 2019, klokken 20:09
Sitat fra: falk1 på fredag 22. mars 2019, klokken 19:55
Noen som vet om vi vil se dem på norske veier? Eller er det kun std og std + som vil fylle opp båtene i juni(forhåpentligvis)?

Sent fra min F8331 via Tapatalk

Standard kommer vel neppe før til høsten. Mid range skulle først komme, men sies nå ikke p bli produsert lenger. Men lr+RWD vil jeg tro konmer. Det er tross alt mulig for nordmenn å bestille denne versjonen i Model y
Blir spennende å se hva vi får og evt prispunkt.

Sent fra min F8331 via Tapatalk


knut3448

MR er antakelig borte for godt, kanskje. Når jeg pratet med Gjensidige ang forsikring på LRD så sa han at han hadde 3 versjoner i systemet. P, LR og LR AWD. Jeg ble nysgjerrig og spurte mer om LR (rwd), nye modeller pleide å dukke opp i deres system 1-2mnd før de kommer for salg sa han. Så når Elon sa at billigere versjoner av TM3 blir tilgjengelig i Europa i mai, så ser det ut til at han mente LR rwd.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA