Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

El-Bilforeningen Medlemskontingent

Startet av 65lars, mandag 18. mars 2019, klokken 19:09

« forrige - neste »

65lars

Hei,
Jeg har vært medlem av Norsk Elbilforening  (https://elbil.no/bli-medlem/ ) i 3-4 år nå, og betalt kontingenten.

Er ikke sikker på om jeg kommer til å betale den i år.  Og spesielt neste år.
Hvorfor?  Der er 2-3 ganger så mange el-biler på markedet i dag etter bare 3-4 år. 
Samtidig tror jeg medlemskontingenten har gått opp!  Man skulle jo tro at med så mange "sannsynlige" nye medlemmer, ville kontingenten ha gått ned, med en hundrelapp.
I stedet tar foreningen kanskje inn titals +++ millioner mer.

Skulle gjerne vite hvor mye administrasjonen i Elbilforeningen tjener, tar hjem, når dagen er over - og hva de har levert for "oss" - som kjører en sjenert el-bil til jobb.
Og tilbake.
:)



Trilling, bestilt KIA

jkirkebo

Sitat fra: 65lars på mandag 18. mars 2019, klokken 19:09
Hei,
Jeg har vært medlem av Norsk Elbilforening  (https://elbil.no/bli-medlem/ ) i 3-4 år nå, og betalt kontingenten.

Er ikke sikker på om jeg kommer til å betale den i år.  Og spesielt neste år.
Hvorfor?  Der er 2-3 ganger så mange el-biler på markedet i dag etter bare 3-4 år. 
Samtidig tror jeg medlemskontingenten har gått opp!  Man skulle jo tro at med så mange "sannsynlige" nye medlemmer, ville kontingenten ha gått ned, med en hundrelapp.
I stedet tar foreningen kanskje inn titals +++ millioner mer.

Skulle gjerne vite hvor mye administrasjonen i Elbilforeningen tjener, tar hjem, når dagen er over - og hva de har levert for "oss" - som kjører en sjenert el-bil til jobb.
Og tilbake.
:)

Når jeg ser resultatene av all den gode jobben de gjør opp mot politikerne så betaler ihvertfall jeg min kontingent med glede på 8. året.

I tillegg har de endelig tatt tak i forumet her og fikset problemene samt ordnet en mer profesjonell drift. Thumbs up fra meg.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Pippus

Sitat fra: jkirkebo på mandag 18. mars 2019, klokken 19:41
Sitat fra: 65lars på mandag 18. mars 2019, klokken 19:09
Hei,
Jeg har vært medlem av Norsk Elbilforening  (https://elbil.no/bli-medlem/ ) i 3-4 år nå, og betalt kontingenten.

Er ikke sikker på om jeg kommer til å betale den i år.  Og spesielt neste år.
Hvorfor?  Der er 2-3 ganger så mange el-biler på markedet i dag etter bare 3-4 år. 
Samtidig tror jeg medlemskontingenten har gått opp!  Man skulle jo tro at med så mange "sannsynlige" nye medlemmer, ville kontingenten ha gått ned, med en hundrelapp.
I stedet tar foreningen kanskje inn titals +++ millioner mer.

Skulle gjerne vite hvor mye administrasjonen i Elbilforeningen tjener, tar hjem, når dagen er over - og hva de har levert for "oss" - som kjører en sjenert el-bil til jobb.
Og tilbake.
:)

Når jeg ser resultatene av all den gode jobben de gjør opp mot politikerne så betaler ihvertfall jeg min kontingent med glede på 8. året.

I tillegg har de endelig tatt tak i forumet her og fikset problemene samt ordnet en mer profesjonell drift. Thumbs up fra meg.

+1 :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA