Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor lenge er leveitda på model S?

Startet av Simen1, lørdag 16. mars 2019, klokken 13:28

« forrige - neste »

Simen1

Hvor lenge er levetida på model S i konteksten "gratis superlading ut levetida"?

Kan vi forvente at Tesla erklærer levetida som ute etter X antall år? I så fall, noen som våger seg å gjette på tallet X?
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

mthoring

Levetid er levetid. Kan ikke sno seg ut av det, her til lands i hvertfall. Det må gjelde til bilen er skrota.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

geear

"You have free, unlimited Supercharging for your current Tesla vehicle. If you choose to sell your current Tesla, free Supercharging will not transfer to the next owner. Read our Supercharging terms."

... står det på min konto. Ser ikke at det kan stoppes før bilen skrotes ellee jeg selger. Mener det er samme ordlyd på _bilene_ som har fri superlading.

Motorwatt

Jeg har lest dette: Biler bestilt før 16. mai 2017 har gratis superlading som følger bilen, og vil gjøre dette uavhengig av antall ganger den er solgt.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Ellemelle

Sitat fra: gr på lørdag 16. mars 2019, klokken 18:09
"You have free, unlimited Supercharging for your current Tesla vehicle. If you choose to sell your current Tesla, free Supercharging will not transfer to the next owner. Read our Supercharging terms."

... står det på min konto. Ser ikke at det kan stoppes før bilen skrotes ellee jeg selger. Mener det er samme ordlyd på _bilene_ som har fri superlading.
"You have free, unlimited Supercharging for your current Tesla. If you choose to sell your current Tesla, free Supercharging will transfer to the next owner."

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: Motorwatt på søndag 17. mars 2019, klokken 11:30Jeg har lest dette: Biler bestilt før 16. mai 2017 har gratis superlading som følger bilen, og vil gjøre dette uavhengig av antall ganger den er solgt.
Januar, ikke mai. Og så måtte man ta levering innen et gitt tidspunkt, men det er en mer vagere grense.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA