Tesla Shop har åpnet i Norge

Startet av tmn, torsdag 14. mars 2019, klokken 09:07

« forrige - neste »

dashMani

Sitat fra: Magnus Hansen på torsdag 14. mars 2019, klokken 09:19
Sitat fra: dashMani på torsdag 14. mars 2019, klokken 09:15
Awesome!
But is it possible to buy & receive these items together with the car so we don't have to pay VAT?

No.. løst tilbehør er det ikke mva fritak på

Hmm, when I got my Leaf in 2014 they made sure I get everything together with the car so it's VAT-free when it's on the same invoice as the car. I could even include wall charger on that invoice (but I didn't want one).

daktari

Sitat fra: dashMani på fredag 15. mars 2019, klokken 02:08
Sitat fra: Magnus Hansen på torsdag 14. mars 2019, klokken 09:19
Sitat fra: dashMani på torsdag 14. mars 2019, klokken 09:15
Awesome!
But is it possible to buy & receive these items together with the car so we don't have to pay VAT?

No.. løst tilbehør er det ikke mva fritak på

Hmm, when I got my Leaf in 2014 they made sure I get everything together with the car so it's VAT-free when it's on the same invoice as the car. I could even include wall charger on that invoice (but I didn't want one).
Smutthull i reglene den gangen, dette er nå presisert av Skatteetaten for et par år siden.
Mine videoer av Autopilot 2
Mine I-Pace videoer
8 forskjellige elbiler siden 2017.

afagerholt

Deilig! Bestilt matter langsetter. Er vel kanskje greit å ha når bagasjen er full av snø eller div. Så får vi heller pelle det ut når luftmadrassen skal blåses opp og elbilen blir bobil.. ;D

Handyman

Bestilte matter til hele bilen på onsdag, og fikk dem levert på døren mindre enn 24 timer senere :-)
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Mippen

Håper takstativ kommer inn snart. Hadde vært kjekt å ha til påske.
Fremtiden er elektrisk.

eraser

Spennende, bestillte med engang matter og bagasjeromsmatte.

eraser

Har sett 1:18modell som jeg ønsker, hvordan får jeg tak i den? Kun usa og canada står det.

magnetic

med den store akselerasjonen bilen har så burde mattene ha ekstra store kanter på golvmattene. Og i hvert fall når det er langsgående striper/forsenkning på de.

DagfinnN

Dessverre dårlig erfaring med Tesla shop.
Jeg bestilte feil vare, kansellerte med en gang. Intet svar bortsett fra autosvar.
Varen kom, jeg purret på kansellingen, intet annet en autosvar. Jeg hentet ikke pakke på posten. Den er sendt tilbake. Fortsatt ingen lyd, de har nå "stjålet" 2k fra meg.
Irriterende!
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA