Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrive Kontrakt

Startet av Milk, mandag 11. mars 2019, klokken 22:18

« forrige - neste »

Electric cars in Norway

Enig - det tok alt for lang tid fra kampanjen startet til levering skjer. Men DS3 bilen er veldig fin den. Det er bare det at det nå har kommet så mange andre flere elbiler også. Men jeg gleder meg til å se den hvite på  veien senere i år som de første 100 får. Det blir bra.

moby666

Noen som kjøper denne? Hadde nr.48 men trakk meg i dag. Latterlig pris for en liten fransk bybil. 360+vinterhjul! Hvilken verden lever BOS i?

Electric cars in Norway


Daniel_0007

Er en grunn til at folk kjøper merke klær over billige klær på cubus eller hennes, problemet er at ds prøver å være luksus merke som ingen kjenner til, hadde audi solgt q2 som elbil til 400 000 men samme batteri størrelse så ville den fortsatt solgt bra, tror den selger nok best på det franske markedet. Tipper og mange har hoppet over på e208, ser bedre ut spør du meg og blir nok en 60 000 rimeligere.
Model 3 2019 LR Rwd

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA