SMS med utlevering Stavanger 14/3-27/3

Startet av ostokka, fre 08. mar 2019, kl. 12:22

« forrige - neste »

ostokka

Noen av dere som fikk denne SMSen i februar (Levering Stavanger mellom 14/3-27/3)  som har fått bekreftet noen bestemt dato fra Tesla, eller har fått tilsendt mer info ?

Bore

ikke annet enn en dato på final invoice som sier 15/3. Men usikker på om min kom med båt nr 2 eller kommer med båt nr 3 som kommer til stv ca 12/13

rlnd

Ikke Stavanger men Bergen, fikk SMS for en stund tilbake med levering mellom 16 og 28 mars, når jeg snakket med deliveryNO angående å ta bort FSD sa de at det nå så ut til å bli slutten av mars.
2023 TMY LR - 2021 TM3 LR (solgt) - 2019 TM3 LR (solgt) - 2015 eGolf (solgt)

HalvorV

Snakket med de på telefon for å få mer detaljer, skulle få konkret tidspunkt i neste uke.
Ingen dato på final invoice.
Tesla Model Y Performance solgt, bensin er den nye vinen!

My2cents

Jeg ringte Tesla Salg etter vanlig norsk arbeidstid slik at jeg fikk snakke med en engelsktalende person. Ba om å få satt en spesifikk dato/tid - og det fikk jeg.

itje

Sitat fra: My2cents på fre 08. mar 2019, kl. 13:50
Jeg ringte Tesla Salg etter vanlig norsk arbeidstid slik at jeg fikk snakke med en engelsktalende person. Ba om å få satt en spesifikk dato/tid - og det fikk jeg.

Og da ble det?
2019 Tesla Model ≡ AWD, Midnight Silver, FSD, 18" Aero, Black premium. Levert: 30.03.19 - "Konebil"

2024 Tesla Model Y RWD, Deep Blue Metallic,, 19'' Gemini, Black premium. Best. 02 10.23. Bekreftet levering: 26.10.23

lerkarls

Jeg skal få utlevert en Tesla snarlig - står 05.03 på FI, men den viste seg å være feil.
Jeg ringte og de sa at bilen var ankommet Norge.

Hvor lang tid tar det sånn ca fra den ruller av ferjen til den er klar til å hentes? Har enda ikke fått noe SMS.

geear

Kommer an på køen. Alt fra et par dager og utover.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA