Når neste rentekampanje

Startet av siljan, onsdag 06. mars 2019, klokken 23:46

« forrige - neste »

siljan

Hei

Vi har bestemt oss for X etter pris nedgangen.

Siden vi begge er nyutdannede dog i godt betalt jobb. Vi brukte all EK på hus nylig såvi har ikke så mye igjen. Lurte derfor på når rentekampanje vanligvis finner sted tenkte da på tilpassede biler og ikke inventory

Kramzz

Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Skoda Enyaq IV80

Model 3 reservert 12.06.2017-kansellert

Svart E-Golf 2015 (Tatt i innbytte mot IV80)

.

sinhal

X75D Inventory er det vel gode rentekampanjer på nå

siljan

Bare interessert i x100d dessverre. Det er ikke hastverk med ny bil får se etter Model y lanseringen hva som frister mest.

Vaduz

Sjansen for rentekampanje på ny og egentilpasset bil nå etter prisreduksjon og ny batteriinndeling er nok lik 0. Har inntrykk av at kampanjene blir brukt på inventory biler i slutten av kvartalene for å møte salgsmål og blidgjøre aksjonærer. Så ville nok heller spart litt først, er jo ikke hastverk, kan skje mye med modellene i våres og forsommer også.

olavxxx

Vær obs på at prisene skal opp igjen.

PS: Tror ikke jeg ville kjøpt 2 * X, da ville jeg vurdert feks 1 * Model 3 og 1 * Model X, det blir både billigere, pluss at dere da kan ha en bil for hver type bruk.

Chirp

Bare følg med. I januar ble jeg og min samboer enige om å kjøpe en x om det kom en rentekampanje. I mellomtiden skulle vi sete av penger tilsvarende lånet hver måned. Fikk ikke satt av én måned en gang før jeg plutselig ser at renten var lav. Så da bestilte vi.
--Ny blå Nissan Leaf Acenta med 6.6kw lader ventes i slutten av oktober--

Råde

e-Golf | X75D

mthoring

Mailet med selger i dag. Fikk denne, se vedlegg.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Chirp

Sitat fra: Råde på onsdag 13. mars 2019, klokken 20:31
Hvor ser dere kampanjerentene?

Jeg bare dulgte med på renten som ble oppgitt under «design en Tesla»
--Ny blå Nissan Leaf Acenta med 6.6kw lader ventes i slutten av oktober--

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA