Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som venter (u)tålmodig på levering i Tromsø

Startet av DeepFu, mandag 04. mars 2019, klokken 18:05

« forrige - neste »

Mondeo


storole

2023 Tesla MY P (EAP)
2019 Tesla M3 LR (FSD og Boost) - Solgt

Tankeboks

Sitat fra: storole på fredag 20. september 2019, klokken 10:03
Blå, som de fleste som har ventet en stund...

De har jo i teorien den svarte jeg skulle få utlevert i juni stående en plass om det brenner etter lr med krok ;)

Mondeo

Nå er det noen i Tromsø, Storslet, Harstad og Svolvær som har fått bilen sin registrert.
En Long Range RWD til Svolvær faktisk. Kansje vintern er mildere der en ellers :P

Mondeo

Da fikk jeg min bil.
Helt strøken og jeg er utrolig fornøyd.
Utlevering gikk kjapt og enkelt. Veldig hyggelige folk på Tromsø sin avdeling.

kråkebolle

Sitat fra: Mondeo på mandag 23. september 2019, klokken 19:06
Da fikk jeg min bil.
Helt strøken og jeg er utrolig fornøyd.
Utlevering gikk kjapt og enkelt. Veldig hyggelige folk på Tromsø sin avdeling.

Fikk du med ladekabel Type B? Og vet du når vinterdekkene er klar?

Mondeo

Type B? Fikk med Ladekabel type 2 og UMC lader.
Fikk vel alt untatt usb kabel til å lade telefonen, men tror det er ekstrautstyr nå som man må kjøpe seperat.

Vinterdekk skulle Vianor kontakte meg når var klar til henting.

For en bil altså. Helt fantastisk.

kråkebolle

Sitat fra: Mondeo på mandag 23. september 2019, klokken 20:15
Type B? Fikk med Ladekabel type 2 og UMC lader.
Fikk vel alt untatt usb kabel til å lade telefonen, men tror det er ekstrautstyr nå som man må kjøpe seperat.

Vinterdekk skulle Vianor kontakte meg når var klar til henting.

For en bil altså. Helt fantastisk.

Sorry, skulle selvsagt være Type 2. Bra du er happy! Skal hente min senere denne uka.

Mondeo

Fikk bare en 44% strøm på min da. Var vist kaos på servicecenteret så de fikk ikke lada den mere.

Ikke noe problem for min del men for dere som kommer langtifra kan det kanske være litt dumt.

Fikk 40kW på laderen med flyplassen som er rett atmed så ett lite stopp det før man drar videre er jo alternativ.

storole

Fikk min utlevert i dag. Enkel overlevering uten noe stress. 48% på batteriet. Fått prøvd meg på et par superladere i dag. Enkelt og rask levering av «drivstoff»...
2023 Tesla MY P (EAP)
2019 Tesla M3 LR (FSD og Boost) - Solgt

kråkebolle

Hentet også min i dag. Kjapt og smertefritt, sett bort fra transportripen i forskjermen. Den ble notert og skal tas hånd om. 38 % straum.

Tankeboks

Fikk min ut til avtalt tid, fant ingen feil (en liten flekk i lakken som ble rapportert inn) . Blåfargen var nydelig. kjempehappy.

Mondeo

Sitat fra: Tankeboks på lørdag 28. september 2019, klokken 23:13
Fikk min ut til avtalt tid, fant ingen feil (en liten flekk i lakken som ble rapportert inn) . Blåfargen var nydelig. kjempehappy.

Hvitt interiør? Du som var å loda med Biltema og Jekta i dag?

Tankeboks

Sitat fra: Mondeo på søndag 29. september 2019, klokken 01:30

Hvitt interiør? Du som var å loda med Biltema og Jekta i dag?

Sort interiør, sto en times tid å lada utenfor jekta, men ellers var det nok noen andre ja, tok den lange veien hjem (rundt sør-kvaløya) for å få følelsen med bilen og bortsett fra at jeg 1. ikke husker spotify-passordet mitt, og 2. ikke får bluetooth til å funke mot mobilen min, så er jeg knallhappy

Mondeo

Okei, sto parkert atmed en helt nyvaska blå utenfor biltema med hvitt interiør så tenkte det kansje var deg.

Fikk du mye ladefart på jekta forresten? Fikk bare 25kW når jeg testa der. 40kW på Fortum ladern med flyplassen.

Bluetooth fungerer over all forventning på min Oneplus telefon. Ikke vært noe trøbbel med det her.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA