Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som venter (u)tålmodig på levering i Tromsø

Startet av DeepFu, mandag 04. mars 2019, klokken 18:05

« forrige - neste »

JoZo

Sitat fra: patron på lørdag 22. juni 2019, klokken 19:59
Va å så nå nettopp... var vel en 8 svarte, en hvit, en grå og e rød. Sjekket også vin på alle, og fant ikke min eller din tankeboks :/
Du noterte deg ikke tilfeldigvis vin på den grå?? ;)

patron

Nei gjorde nok ikke det. Mye action i Tromsø nå, sett flere nye biler utfor. Noen andre som har bestilt vinterdekk med pigg, og som plutselig har fått piggfri i FI??

Tankeboks

well, blir ingen som må slåss med meg iallefall. Delivery ringte for å informere om at bilen var transportskada så utlevering på lørdag utgår. uten at de kjente mer detaljer enn dette. hurra...

DeepFu

Nå er jeg en av de ekstremt få som fikk utlevering helt tilbake i Mars, men hvis Tesla på noe tidspunkt skulle bli aktuelt igjen, så kommer jeg til å hente på Østlandet.. Å forholde meg til utlevering i Tromsø frister ikke mye.  Men jeg er fortsatt sur for hengerfestet, så vi får se hva det blir neste gang.  Har veldig lyst på en I. D. Buzz egentlig.
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Tankeboks

Sitat fra: patron på tirsdag 25. juni 2019, klokken 11:40
Nei gjorde nok ikke det. Mye action i Tromsø nå, sett flere nye biler utfor. Noen andre som har bestilt vinterdekk med pigg, og som plutselig har fått piggfri i FI??

Fikk du din i dag da ? ser for meg at min kan ta litt tid..


Simen1

Tesla model S P85 2013 i Tromsø

Tankeboks


Simen1

Kanskje de bytter dør og leverer den ut likevel, uten å nevne skaden.

Ellers enig med DeepFu at det ikke frister å velge Tromsø som utleveringssted, hvis jeg skulle lagt inn en bestilling.
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

Tankeboks

Sitat fra: Simen1 på søndag 30. juni 2019, klokken 21:01
Kanskje de bytter dør og leverer den ut likevel, uten å nevne skaden.

Neida, dro innom i dag, selgerne sendte meg på servicesenteret som sa "øøh, det må du spørre salg om" ... etterfulgt av beskjed om at de venta på respons på booking av karosseriverksted og "det kan fort ta en måned altså."


Herlig.

Tankeboks

Venter enda på karosseriverksted, bestilte i mellomtiden en ny en i blå nå den 9. fikk VIN og estimert leveringstid 16.09 i dag, så får vi se hva som kommer først..

elinord

#250
Noen som venter på utlevering av bil i Tromsø og som har noen updates?
Venter selv på en LR grå/sort med hengerfeste og sølv felger forhåpentligvis med utlevering ila september.

kråkebolle

Sitat fra: elinord på onsdag 11. september 2019, klokken 12:08
Noen som venter på utlevering av bil i Tromsø og som har noen updates?
Venter selv på en LR grå/sort med hengerfeste og sølv felger forhåpentligvis med utlevering ila september.
Har bestilt samme bil og heller ikke hørt en pøkk.

storole

Ser at biler med veldig nærliggende VIN til den jeg har fått, er registrert og utlevert sør i landet. Så kameltransporten nordover må vell være startet...?! Og så lurte de veldig på hvorfor jeg ønsket utlevering i Tr.heim fremfor Tromsø... ?   Men det "ønsket" klarte de jo å kludre til, så nå må jeg jo bare vente...vente... og vente...
2023 Tesla MY P (EAP)
2019 Tesla M3 LR (FSD og Boost) - Solgt

Mondeo

Noen som har nå update?
Vurderer å kjøre en tur å se om det har kommet noen biler i kveld.
Venter på en blå LR bestilt i Juli.

Tankeboks

Sitat fra: Mondeo på mandag 16. september 2019, klokken 09:38
Noen som har nå update?

sist jeg purra på selger sa han "i månedsskiftet" selv om jeg har fått varslet utlevering mellom 16. og 23. ... så hvem vet, har en kontakt som jobber i nabobygget som skulle si fra når det begynte å dukke opp biler der.

Sitat fra: Mondeo på mandag 16. september 2019, klokken 09:38
Venter på en blå LR bestilt i Juli.

Nå har det nesten bare vært svarte, hvite og røde på veiene her oppe, og så er vi faktisk tre som har bestilt blå til denne utleveringen ? hva er oddsen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA