Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oversikt over hjemmeladere og pakketilbud (Model 3 - 400v TN)

Startet av Asarin, søndag 03. mars 2019, klokken 21:36

« forrige - neste »

Asarin

Hei.

Skal få lagt opp en hjemmelader for en Model 3. Har prøvd å oppdatere meg på ladestasjoner og hva som er en fornuftig pris, men det er en skog av tilbydere der ute og det er lett å bli forvirret.

Jeg har 400v TN-nett, så jeg vil sette opp 3fas 16A siden Model 3 kan svelge 11kW.

I hovedsak hva er forskjellen på alle de forskjellige typer bokser som er ute i dag? Ser prisene varier helt fra 4-5000 til nesten 20k.

I tillegg tar jeg gjerne i mot link til de som tilbyr "ferdig montert"-pakker av en passende løsning, Oslo/Akershus-området om det har noe å si.
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

Øggen

Hei.
Som medlem i Elbilforeningen, har du gode medlemsfordeler på enkelte ladebokser.
Både med og uten montering.

https://elbil.no/medlemsfordeler/ladebokser-til-elbil/
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Asarin

---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA