Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 495 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: For de av dere som har hentet ut bilen før 01.03  (Lest 13787 ganger)

Autowinder

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: For de av dere som har hentet ut bilen før 01.03
« Svar #135 på: Fredag 22. Mars 2019, klokken 11:22 »
Det kan virke som de forventer at kundene betaler $2000 for FSD:

https://www.tesla.com/no_NO/blog/upgrading-autopilot-and-full-self-driving-capability
TM3 LR AWD «Amore Odiata»

tori-no

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #136 på: Onsdag 24. April 2019, klokken 21:30 »
Er det noen som hentet ut bil med eap før 1. mars som har fått bekreftet hva halv pris for oppgradering til fsd vil være?
Jeg har igjen bekreftelse på st jeg må betale halv pris, men de har altså ikke klart å opplyse om halvparten av hva. 

Balrog

• Hero Member
    • Vis profil
    • Ubegrenset og gratis lagring av personalia og data
« Svar #137 på: Onsdag 24. April 2019, klokken 22:15 »
Ikke noe svar på eposter sendt. Har ventet i straks 2 måneder siden de først fortalte at det var gratis oppgradering til FSD, slik at jeg ikke returnerte bilen og ville ha spart drøyt 40.000.
Tesla S P85 fra 270913
Tesla Model S 75D 2017
VW E-Up 2020
Zero SR elektrisk motorsykkel.
Japanskprodusert Nissan Leaf importert fra USA i 2013 og derfor bannlyst av Nissan Norge.
(Tesla Model 3 LR AWD 2019 solgt)

kjetilbm

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #138 på: ſøndag 28. April 2019, klokken 19:41 »
15. mars møtte jeg en vennlig Tesla-ansatt på Skøyen som i hvert fall mente at jeg kunne forvente et svar ila få dager, og han sendte saken videre til sin sjef. Jeg har purret noen ganger (senest denne uken), og han har igjen purret sin sjef. Men det er ingen respons, og jeg har nå sagt i fra at kundebehandlingen er meget slett, og at Tesla ikke kan forvente at trofaste og positive Tesla-amassadører fortsetter å være det etter slik behandling. Min tålmodighet er i hvert fall på bristepunktet. Jeg har meget stor sans for bilene Tesla lager, men nå melder jeg meg snart inn i "hylekoret" som klager høylydt (!).