Gratis Autopilot??

Startet av Elmaster, fre 01. mar 2019, kl. 16:11

« forrige - neste »

Fornybarbil

Det må da gjelde oss også? Vi har jo kjøpt FSD i den forstand at vi har godtatt FSD som erstatning for ett prisfall på 20 000.

Hvilken mail bruker dere for å nå Tesla forresten?! deliveryNO@tesla.com?

RuneW

Sitat fra: Fornybarbil på tir 12. mar 2019, kl. 09:50
Det må da gjelde oss også? Vi har jo kjøpt FSD i den forstand at vi har godtatt FSD som erstatning for ett prisfall på 20 000.

Ja, det er akkurat det jeg er usikker på. Stiller vi i samme kategori? Tror jeg må sende en forespørsel jeg også, slik at jeg kan få en skriftlig garanti.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Handyman

Sitat fra: RuneW på tir 12. mar 2019, kl. 09:04
Men dette siste gjelder vel de som har kjøpt FSD og dette har alltid vært lovet.

Det jeg er usikker på et om det også gjelder oss som har blitt oppgradert til FSD. Stiller vi i samme klasse som de som betalte ekstra, eller kan Tesla finne å dele oss opp i to grupper der lovnadene bare gjelder den ene?

Jeg er en svært forsiktig optimist!
Jeg har fått bekreftet i epost at EAP ble oppgradert til "Fullverdig" FSD som nå selges.
De bekreftet også at evt HW3 oppgradering følger med.

Jeg tør foreløpig ikke tro at det er sant, men ting begynner å tyde på at det faktisk er tilfellet.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

DagfinnN

Sitat fra: Handyman på tir 12. mar 2019, kl. 10:54

Jeg har fått bekreftet i epost at EAP ble oppgradert til "Fullverdig" FSD som nå selges.

Jeg tør foreløpig ikke tro at det er sant, men ting begynner å tyde på at det faktisk er tilfellet.
Jøss - HW3 garanti på e-post. Kan du jeg å se den. Jeg har bare at jeg har oppgradert til fullverdige selvkjørende egenskaper..
Skal ha Juniper selv om jeg misliker Elon på det sterkeste.

RuneW

Men dette siste gjelder vel de som har kjøpt FSD og dette har alltid vært lovet.

Det jeg er usikker på et om det også gjelder oss som har blitt oppgradert til FSD. Stiller vi i samme klasse som de som betalte ekstra, eller kan Tesla finne å dele oss opp i to grupper der lovnadene bare gjelder den ene?

Ja, jeg leste med store øyne et annet sted at du hadde fått det. Jeg regner med at du ikke fikk denne bekreftelsen uoppfordret? Til hvilken email-adresse henvendte du deg til?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Handyman

Sitat fra: RuneW på tir 12. mar 2019, kl. 11:32

Ja, jeg leste med store øyne et annet sted at du hadde fått det. Jeg regner med at du ikke fikk denne bekreftelsen uoppfordret? Til hvilken email-adresse henvendte du deg til?
Kommunikasjon med norsktalende hos deliveryno@..

Spørsmål om oppgraderingen fra EAP til FSD og svar fra person i Amsterdam:
Takk for din email. Siden du allerede har bestilt Oppgradert Autopilot, vil du få FSD gratis. Ha en fin dag videre!

Spørsmål i epost nr2, om det er nøyaktig samme FSD som man nå kan bestille på nye biler, og om oppgradering av HW, er inkludert i denne FSD-pakka:
Svar:
Det er samme FSD som vil bli oppdatert automatisk over nettet. HW vil dere også få når dette er tilgjengelig.

Håper virkelig at det stemmer :-)
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

RuneW

Sitat fra: Handyman på tir 12. mar 2019, kl. 12:48
Håper virkelig at det stemmer :-)

Jeg også! Jeg er mer enn snittet opptatt av selvkjøring og "AI" og har lyst til å "være med".

Har sendt en mail om bekreftelse som du har fått. Greit å ha det svart på hvitt.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

TøddiVedder

Fikk på epost fra hyggelig svensk dame igår "Kan bekräfta att din order kommer att få gratis uppgradering till Full self Driving och ny hardware när det kommer ut på marknaden.

Det är den infon vi har fått bekräftat i dagsläge"

ladov

Noen som har fått oppgradert sin EAP til FSD ennå?
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

gruffalo

Noen som har fått AP da?
E-tron 55 sportback 2022

Tomas_v

Nå forstår jeg ikke hva jeg skal få.
Bestilte bilen i februar med EAP (for 41800kr), etter 1 mars endringer jeg avbestilte EAP, nedgraderte.
Bilens pris var redusert med 41800kr, FI oppdatert.
Jeg trenger kun adaptive cruise control kommer autosteer i tillegg så er bare pluss.
Men etter jeg leste her og på FB jeg er usikkert hva jeg skal få. Kommer bilen med TACC eller ikke.
Eller må jeg endre bestillingen og bestille Autopilot for å få ACC?

geear

Ingen Tesla har aktiv cruise uten autopilotpakke. Nye AP er nok nærmest det du ønsker deg, 25k og acc med autostyring. Hvis du får velge det da.

Pocoloco

Sitat fra: Tomas_v på tir 12. mar 2019, kl. 20:56
Nå forstår jeg ikke hva jeg skal få.
Bestilte bilen i februar med EAP (for 41800kr), etter 1 mars endringer jeg avbestilte EAP, nedgraderte.
Bilens pris var redusert med 41800kr, FI oppdatert.
Jeg trenger kun adaptive cruise control kommer autosteer i tillegg så er bare pluss.
Men etter jeg leste her og på FB jeg er usikkert hva jeg skal få. Kommer bilen med TACC eller ikke.
Eller må jeg endre bestillingen og bestille Autopilot for å få ACC?

Du avbestilte EAP og fikk 41800kr tilbake for det, MEN du fikk ikke tilbake 25k som bilen falt i pris. Så, som kompensasjon får du AP pakke med både ACC og autosteer. Am i right?
Tesla Model ≡ 06.04.19

Tomas_v

Sitat fra: Pocoloco på tir 12. mar 2019, kl. 21:04
Du avbestilte EAP og fikk 41800kr tilbake for det, MEN du fikk ikke tilbake 25k som bilen falt i pris. Så, som kompensasjon får du AP pakke med både ACC og autosteer. Am i right?

Jeg håper at det er som du skriver, og det var det jeg trudde jeg skal få.

Sendte mail til Tesla, så håper at de svarer før mandag.

gruffalo

E-tron 55 sportback 2022

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA