Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ikke aktiv forsikring - ikke registrert

Startet av Mippen, torsdag 28. februar 2019, klokken 17:40

« forrige - neste »

Mippen

Fikk mail fra Tesla at de ikke får registrert bilen min før forsikringen er aktiv. Jeg har tegnet forsikring, men den satt jeg til utlevering gsdagen til bilen. Er det feil? Har sendt forsikrings dokumenter til Tesla.
Fremtiden er elektrisk.

Toalmar

Jeg har oppgitt vin jeg har fått oppgitt og da skulle det ikke være noe problem. Har ikke satt noen dato da forsikring ikke løper før bil blir registrert. Du må nok kontakte forsikringsselskapet ditt og snakke med de så du kan få satt forsikringen aktiv.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Kim-

Den må forsikres et par dager før utlevering slik de kan få skilt på den og gjort den klar. Min forsikring ble aktiv 2 dager før utlevering
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA