Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Biler med "City of Amsterdam" til Stavanger, Bergen, Ålesund og Trondheim

Startet av elbil, tirsdag 26. februar 2019, klokken 15:15

« forrige - neste »

pets

Noen med levering på flatåsen i dag eller i morgen? :) Evt, noen som vet om de har fått flyttet biler fra kaia?

geirci2

Har utlevering på torsdag iflg. e-post, sms og på Tesla-konto.
Vet at bilen ankom kaia i Trondheim på søndagen (fant den vha VIN-nummeret) og den ble registrert hos Vegvesenet i går.

Nå nettopp fikk jeg en oppdatering på min Tesla-konto med følgende beskjed (se bilde nedenfor):

Hva fa...???
Jeg skal vel ikke akseptere denne og trykke "SUBMIT" vel??
Det er sååååå mye rot med Tesla!
Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

Rsk1

Jeg har også torsdag på flatåsen. Når jeg ringte delivery, så sa de at de begynte å levere ut onsdag for de bilene som kom med siste båt.
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

autostadt


Asarin

Sitat fra: geirci2 på tirsdag 02. april 2019, klokken 13:33
Har utlevering på torsdag iflg. e-post, sms og på Tesla-konto.
Vet at bilen ankom kaia i Trondheim på søndagen (fant den vha VIN-nummeret) og den ble registrert hos Vegvesenet i går.

Nå nettopp fikk jeg en oppdatering på min Tesla-konto med følgende beskjed (se bilde nedenfor):

Hva fa...???
Jeg skal vel ikke akseptere denne og trykke "SUBMIT" vel??
Det er sååååå mye rot med Tesla!

Du skal først trykke på den etter dere har gått over bilen og er klar til å kjøre ut fra Tesla. Ikke gjør det i forkant!
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

pets

Jeg har utlevering onsdag, og har fått samme melding på MyTesla. Men bilen er ikke registrert hos vegvesenet.

fonberg

Sitat fra: pets på tirsdag 02. april 2019, klokken 13:27
Noen med levering på flatåsen i dag eller i morgen? :) Evt, noen som vet om de har fått flyttet biler fra kaia?

Det ble flyttet en del biler fra kaia i går ettermiddag, i hvert fall. Var to biltransporter der og fylte opp da jeg så innom i 18-tida.
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

Fornybarbil


CaRloz

Jeg ringte 21959212, etter 30 minutter venting kom jeg til slutt igjennom. Tror jeg kommer til høre den automatiske telefonsvareren til Tesla i drømme i natt.. litt hjernevasket etter å hørt de samme frasene i en halvtime  :laugh:
Men fyren på andre siden kunne fortelle meg at han fikk kontakt med GPS til min bil og at den sto på havna i Tr.heim. Så da er det bare å håpe at gjengen på Flatåsen får opp dampen med registrering og klargjøring.. Leeeenge å vente til 10.4

Fornybarbil

Ok. Planen er å ringe for å KREVE utlevering torsdag 11.04. Så får vi se om det funker ;)

cra

Sitat fra: Fornybarbil på tirsdag 02. april 2019, klokken 13:47
Ok. Planen er å ringe for å KREVE utlevering torsdag 11.04. Så får vi se om det funker ;)

Erfaringsmessig kommer man lengre med litt ydmykhet og høflighet. Just sayin.
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Rsk1

Jeg ringte 21061929. Traff ei hyggelig dame som kontaktet trondheim og booka meg inn over telefonen:) hun kunne også fortelle hvor bilen sto via gps.
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

Fornybarbil

Sitat fra: cra på tirsdag 02. april 2019, klokken 13:56
Sitat fra: Fornybarbil på tirsdag 02. april 2019, klokken 13:47
Ok. Planen er å ringe for å KREVE utlevering torsdag 11.04. Så får vi se om det funker ;)

Erfaringsmessig kommer man lengre med litt ydmykhet og høflighet. Just sayin.

Enig i det. Var høflig og ydmyk og ble avspist med at bilen er på kaien i Trondheim. Det var intet å gjøre annet enn å smøre seg med tålmodighet så kom de til å ringe etter de har registrert bilen.. Det kunne hende det var noen problemer med fortolling av bilene, så det kunne ta sin tid.

Jeeeii

Pocoloco

Sitat fra: Rsk1 på tirsdag 02. april 2019, klokken 14:12
Jeg ringte 21061929. Traff ei hyggelig dame som kontaktet trondheim og booka meg inn over telefonen:) hun kunne også fortelle hvor bilen sto via gps.
Samme her. Flyttet levering fra "usikker dato i slutten av april i tromsø" til lørdag 6. kl 13 i trondheim
https://elbilforum.no/index.php?topic=44753.msg790393#msg790393
Tesla Model ≡ 06.04.19

Rsk1

Ser de har prøvd å ringt meg fra delivery 3 ganger. Var på trening, så fikk ikke tatt den. Skal ha utlevering torsdag kl 15. Bør jeg være bekymret? Ser bilen er registrert hos biltilsynet.
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA