Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Biler med "City of Amsterdam" til Stavanger, Bergen, Ålesund og Trondheim

Startet av elbil, tirsdag 26. februar 2019, klokken 15:15

« forrige - neste »

CaRloz

Driver enda å losser av biler nå kl 22.13.   Det må da begynne å bli snakk om noen stk. som havner i Trondheim. Kanskje forståelig at det tar noen dager å klargjøre alle disse for utlevering..

Duncan_EL

Sitat fra: CaRloz på søndag 31. mars 2019, klokken 22:15
Driver enda å losser av biler nå kl 22.13.   Det må da begynne å bli snakk om noen stk. som havner i Trondheim. Kanskje forståelig at det tar noen dager å klargjøre alle disse for utlevering..

Snakk om 300++

AAB26

Hvor mange biler tar egentlig den båten??? Den losset jo sikkert 100 til 200+ biler i både Bergen og Ålesund..

N0ya

2019 Tesla Model 3 Performance Pearl White
2015 Fiat 500e Volare Blue

pets

Noen som har levering på flatåsen i dag? Spent på hvor travelt de har det ved utlevering nå.

infaff

Sitat fra: N0ya på mandag 01. april 2019, klokken 09:50
Når kommer neste forsyning til Stavanger?

De sa at det ble transportert et lass med biler til Stavanger fra Lillestrøm på fredag, men ut i fra hva andre skriver om at deres bil har blitt solgt til andre for at Tesla skal få unna flest mulig biler ila mars, er det vanskelig å vite hva som stemmer. Vi har hatt levering 21.03, 30.03 og i dag - samtlige blitt forskjøvet.

Den som venter på noe godt osv, men det begynner jo å tære litt på. Tipper all irritasjon blir fort glemt når bilen kommer!

Linka

Det vin som stod oppgitt på fakturaen min var visst ikke gjeldene for min del lenger, så den har nok blitt solgt til noen på Østlandet eller andre steder som bestilte for kort stund siden. Artig. (Skal sies jeg aner ikke hvor den er/har vært)

«I løpet av denne måneden antageligvis» fikk jeg vite. Første og siste gang jeg reserverer noenting som helst i hvert fall.

Nilsern

Sitat fra: infaff på mandag 01. april 2019, klokken 12:30
Sitat fra: N0ya på mandag 01. april 2019, klokken 09:50
Når kommer neste forsyning til Stavanger?

De sa at det ble transportert et lass med biler til Stavanger fra Lillestrøm på fredag, men ut i fra hva andre skriver om at deres bil har blitt solgt til andre for at Tesla skal få unna flest mulig biler ila mars, er det vanskelig å vite hva som stemmer. Vi har hatt levering 21.03, 30.03 og i dag - samtlige blitt forskjøvet.

Den som venter på noe godt osv, men det begynner jo å tære litt på. Tipper all irritasjon blir fort glemt når bilen kommer!

Var innom servicesenteret på Forus i dag. Ingen info om noe som helst utenom standardfrase om at det kommer ganske mange biler til Stavanger de neste ukene.

Begynner selv å bli lei av å vente. Fikk final invoice 22 februar (bestilt tidlig desember) og etter det har jeg vert i kontakt med Tesla 4-5 ganger og ingen har vert i stand til å finne ut noe som helst om bilen min...

andersthronaes

Jeg har utlevering imorgen på Flatåsen  :D Var innom der idag og det var ingen biler inne i hallen til utlevering, regner det er full fart på bakrommet med og klargjøre biler

K.M.L

Sitat fra: gr på torsdag 28. mars 2019, klokken 11:23
Sitat fra: geirci2 på onsdag 27. mars 2019, klokken 21:53
2) Storebrand KREVER en aktiv forsikring for å kunne stå "forsikret" for registrering hos Vegvesenet - og det er VIN-nummeret som er "bilen" og ikke EV-nummeret. Dette har jeg avklart med Storebrand tidligere i mars.
Da finner du deg et annet forsikringsselskap, et som ikke tar betalt for en bil du verken eier eller som er på veien. Både If og Gjensidige registrerer forsikringen, men tar ikke betalt før Tesla ringer de på registreringsdagen, for å få aktivert forsikringen. Helt uproblematisk.
Det er det samme i Tryg. Ingen selskaper kan ta betalt for noe de ikke leverer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
*Cybertruck Dual motor AWD - reservert nov 19
*TM3 LR AWD (MissBlue) - mars 2019
18 vinter/19 sommer, EAP, FSD

34.300 feilfrie km pr 15.12.19 - meget fornøyd

Nilsern

Sitat fra: Nilsern på mandag 01. april 2019, klokken 12:48
Sitat fra: infaff på mandag 01. april 2019, klokken 12:30
Sitat fra: N0ya på mandag 01. april 2019, klokken 09:50
Når kommer neste forsyning til Stavanger?

De sa at det ble transportert et lass med biler til Stavanger fra Lillestrøm på fredag, men ut i fra hva andre skriver om at deres bil har blitt solgt til andre for at Tesla skal få unna flest mulig biler ila mars, er det vanskelig å vite hva som stemmer. Vi har hatt levering 21.03, 30.03 og i dag - samtlige blitt forskjøvet.

Den som venter på noe godt osv, men det begynner jo å tære litt på. Tipper all irritasjon blir fort glemt når bilen kommer!

Var innom servicesenteret på Forus i dag. Ingen info om noe som helst utenom standardfrase om at det kommer ganske mange biler til Stavanger de neste ukene.

Begynner selv å bli lei av å vente. Fikk final invoice 22 februar (bestilt tidlig desember) og etter det har jeg vert i kontakt med Tesla 4-5 ganger og ingen har vert i stand til å finne ut noe som helst om bilen min...

Oppdatert: ringte Delivery og fikk vite at bilen min var med en båt som var på vei mot Stavanger. Den skulle ikke innom Oslo. Vet ikke hvor mange biler eller om den skal videre oppover kysten.

Edit: dama sa at bilen var avslått som betydde at den var ombord i en båt; ellers ville ho ha sett den. Og videre at det var en båt som var på vei direkte mot Stavanger. Ho konkluderte da med at bilen min var ombord i den båten. Den som venter får se ;-)

geirci2

Sitat fra: K.M.L på mandag 01. april 2019, klokken 13:04
Sitat fra: gr på torsdag 28. mars 2019, klokken 11:23
Sitat fra: geirci2 på onsdag 27. mars 2019, klokken 21:53
2) Storebrand KREVER en aktiv forsikring for å kunne stå "forsikret" for registrering hos Vegvesenet - og det er VIN-nummeret som er "bilen" og ikke EV-nummeret. Dette har jeg avklart med Storebrand tidligere i mars.
Da finner du deg et annet forsikringsselskap, et som ikke tar betalt for en bil du verken eier eller som er på veien. Både If og Gjensidige registrerer forsikringen, men tar ikke betalt før Tesla ringer de på registreringsdagen, for å få aktivert forsikringen. Helt uproblematisk.
Det er det samme i Tryg. Ingen selskaper kan ta betalt for noe de ikke leverer.


Sent from my iPhone using Tapatalk

En gang Storebrand, alltid Storebrand :-)

Bilen ankom Trondheim i går kveld og ble registrert i dag, alt vel til utlevering senere i uka  8)
Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023


geirci2

Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

CaRloz

Har utlevering 10.4. Forhåpentligvis kom bilen med COA i går til Tr.heim.
Det viser vel seg på onsdag, sms går vel ut ca 1 uke i forveien. 

Noen som har vært på Flatåsen og sett om det står mange biler på plassen utenfor?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA