Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Biler med "City of Amsterdam" til Stavanger, Bergen, Ålesund og Trondheim

Startet av elbil, tirsdag 26. februar 2019, klokken 15:15

« forrige - neste »

Linka

Sitat fra: sabb61 på fredag 05. april 2019, klokken 18:23
City Of Amsterdam med ETA Pireus Greece 14 april. Avgikk fra Zeebrugge idag. Noen som vet om andre skip som kan være aktuelle for norge? Begynner å bli lei av å vente nå.

Aah, da er det nok et annet skip på vei opp etterhvert.. Fikk beskjed om aller tidligst levering 13.april i SVG (selvfølgelig masse forbehold), og min bil er i Belgia. Antar at det må være en planlagt båt som ankommer  rundt 13. i så tilfelle

ok67

Henta ut bilen som avtalt på Flatåsen kl 13 i dag.
Fann ingen andre feil på bilen enn at dei hadde montert på vinterhjul på aerofelgar. Eg har ikkje bestilt vinterhjul frå Tesla, dvs eg bestilte det først men avbestilte vinterhjula for eit par månadar sidan. Sommarhjula (19" sportfelgar) ligg på Vianor på Leangen, blir kontakta av dei etterkvart for hjulbytte. I mellomtida kan eg "slite ut" vinterhjula som står på bilen kostnadsfritt.  :D
Tesla Model 3 AWD-LR 2019
iMiev 2013 som jr. har overtatt

Pocoloco

Sitat fra: ok67 på lørdag 06. april 2019, klokken 22:21
Henta ut bilen som avtalt på Flatåsen kl 13 i dag.
Fann ingen andre feil på bilen enn at dei hadde montert på vinterhjul på aerofelgar. Eg har ikkje bestilt vinterhjul frå Tesla, dvs eg bestilte det først men avbestilte vinterhjula for eit par månadar sidan. Sommarhjula (19" sportfelgar) ligg på Vianor på Leangen, blir kontakta av dei etterkvart for hjulbytte. I mellomtida kan eg "slite ut" vinterhjula som står på bilen kostnadsfritt.  :D

Hentet også i går kl 13, flawless! Ikke en ripe i lakken engang. 1000km allerede tilbakelagt. Drømmebil sier eg bare
Tesla Model ≡ 06.04.19

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA