Egen finansiering via DNB-kjøpskontrakt.

Startet av Nickelilltroll, fredag 22. februar 2019, klokken 09:42

« forrige - neste »

Nickelilltroll

Har handla nybil noen ganger før, da og med DNB som finans. Men Tesla har sin egen måte og løse ting på har jeg nå funnet ut.

Kort fortalt: Har signert lånedokumenter hos DNB. Fått final invoice fra Tesla og leveringsdato første uken i Mars, på telefon og invoice. Nå vil DNB ha signert kjøpskontrakt og regnummer på bil FØR noe som helst kan utbetales.

Den er grei, får sikkert et regnummer noen dager før levering, men signert kjøpskontrakt som det spør etter? Har ikke sett noe som heter sånn jeg. Final invoice er ikke signertbart heller...

Hva er det som mangler, dere som fått utlevert? Har maila min lokale Teslaforhandler 2 ggr om samme spørsmål uten svar. Vanligvis svarer dom kjappt men har sikkert nok og styre med om dagen...Sist jeg ringte Delivery måtte jeg vente 90 min i kø så...Please help :-[
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Nickelilltroll

Det hele har ordna seg. Var visst kundebehandlern i DNB som feilinformert.

Hade vel følelsen, men at det skal leveres et signert kjøpskontrakt var bare tull....

Så da er alt i skjønneste orden.
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

bno

Ja det var bedre før da folket gikk gradene fra bud og opp. Nå er det en flokk fjortiser som tilsynelatende ikke har kommunisert. Hvor er lederen og snakker de sammen på møtene?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA