Sentry-mode

Startet av snippet, tirsdag 19. februar 2019, klokken 11:38

« forrige - neste »

123kris

Jeg sliter med at filmene på sentry-mode veldig ofte, nesten uten unntak er "ødelagt" ved at bildet plutselig blir grått. Så filmer den litt igjen, så blir bildet grått i 3-4 sekunder. Har minnepenn med ssd disk fra teslakongen, så burde være mer enn bra nok.
2024 - TMY LR
2021 - TM3 SR+ - solgt
2020 - TM3 LR AWD - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt
2016 -  Leaf Nordic 30kwh - solgt

stefse

Sitat fra: 123kris på lørdag 13. juli 2019, klokken 11:21
Jeg sliter med at filmene på sentry-mode veldig ofte, nesten uten unntak er "ødelagt" ved at bildet plutselig blir grått. Så filmer den litt igjen, så blir bildet grått i 3-4 sekunder. Har minnepenn med ssd disk fra teslakongen, så burde være mer enn bra nok.
Samme problemet her. Bruker VLC for å spille av.
Tesla Model3 LR AWD 2019
VW eGolf - solgt

Solheim

Minnepenn med SSD? Jeg hadde en liten minnepenn før og fikk ofte korrupte filer. Etter jeg byttet til en Samsung T5 SSD så er problemet borte, jeg mistenker at den lille minnepennen blir veldig varm og sliter med å skrive data i motsetning til en stor SSD som får kvittet seg med mer varme fra et stort areal.

123kris

Sitat fra: Solheim på lørdag 13. juli 2019, klokken 11:50

Minnepenn med SSD? Jeg hadde en liten minnepenn før og fikk ofte korrupte filer. Etter jeg byttet til en Samsung T5 SSD så er problemet borte, jeg mistenker at den lille minnepennen blir veldig varm og sliter med å skrive data i motsetning til en stor SSD som får kvittet seg med mer varme fra et stort areal.

Det er en slik jeg har : https://www.teslakongen.no/index.php?id_product=3&controller=product
2024 - TMY LR
2021 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt

Solheim

Sitat fra: 123kris på lørdag 13. juli 2019, klokken 11:56
Sitat fra: Solheim på lørdag 13. juli 2019, klokken 11:50

Det er en slik jeg har : https://www.teslakongen.no/index.php?id_product=3&controller=product

Det der er et MikroSD kort og det kan ha en sammenheng med at den vil slite med å kvitte seg med varme siden den er så liten i størrelse og det vil derfor gå utover skrivehastigheten.

123kris

Hvilken anbefaler du at jeg kjøper?
2024 - TMY LR
2021 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 SR+ - solgt
2019 - TM3 LR AWD -solgt
2017 - TMS 75D - solgt

Solheim

Jeg bruker selv Samsung T5 og kan anbefale den.

TøddiVedder

Bruker denne   

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/harddisk-og-lagring/minnepenn/dacota-p-uc20-usbc-31-usb-30-64gb/p-614473/

Sammen med android app, kan jeg se filene ved å snu minnepinnen inn i telefonen. Der ser jeg alle 3 kameraene samtidig. Genialt.
Usikker på varigheten på den. Men sålagt bra.

Gusse

Hei!
Opplever at Sentry mode ikke reagerer hjemme, selv om appen sier den er aktiv og jeg IKKE har huket av for at den skal være deaktivert hjemme.
Hentet bilen på mandag, så har langt fra noe vitenskapelig forskningsresultat på dette, men virker sånn. Har til og med forsøkt å åpne bilen med å ta tak i døra, men «det røde øyet» er ikke å se, bare en beskjed om å bruke nøkkelkortet lyser opp fra skjermen i bilen.

Autowinder

Jeg får ikke skrudd av Sentry Mode permanent, skrur av i Appen og den går på igjen når låses, skrur av i bilen og den går på igjen når låses.

Men Samsung T5 er det flere kollegaer som har i Tesla, og de har bare godord. Litt dyrt med 500GB, men min Samsung USB på 128Gb går full på 7 uker, ref over, så plass er det godt å ha litt av.
TMY 2025 LR AWD • BMW i3 2022 120ah FC

TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL INNLEVERING, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

hemi

Du har slått på da at den automatisk skal gå på.

jeg har 512GB usb pinner, kosta vel 2500-3000ish, so far so good

stefse

Sitat fra: hemi på torsdag 03. oktober 2019, klokken 10:46
Du har slått på da at den automatisk skal gå på.

jeg har 512GB usb pinner, kosta vel 2500-3000ish, so far so good
Kjære vene. Det funker helt fint med en gammel USB spindisk.
Tesla Model3 LR AWD 2019
VW eGolf - solgt

hemi

USB spinnedisk fungerer ikke så bra med performance ytelse og G

DeepFu

Sitat fra: TøddiVedder på søndag 14. juli 2019, klokken 19:06
Bruker denne   

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/harddisk-og-lagring/minnepenn/dacota-p-uc20-usbc-31-usb-30-64gb/p-614473/

Sammen med android app, kan jeg se filene ved å snu minnepinnen inn i telefonen. Der ser jeg alle 3 kameraene samtidig. Genialt.
Usikker på varigheten på den. Men sålagt bra.

Bruker du denne fortsatt? Har prøvd noen minnepinner nå, og de holder bare i noen dager..
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Gusse

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA