Sentry-mode

Startet av snippet, tirsdag 19. februar 2019, klokken 11:38

« forrige - neste »

P85D

Funny med Sentry-mode. Om man går tett innpå bilen foran slår den på frontlampene.. Sikkert mange andre funksjoner her som jeg ikke har testet enda.
MODEL 3 DUAL MOTOR
MODEL S P85DL

Inop

Hadde vært enda kulere om den kunne knurre også når folk er for nære - GRRRRRRRR!
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

emmern

Hadde vært nice om det var en rapport om aktivitet på sentry mode på skjermen når du satt deg inn i bilen så du kunne få en oversikt + video playback rett på skjermen!
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

hemi

enig at det hadde vært nice

tok ut minnepinnen av bilen
hoooole shit, den "saved" greia virker og er smart, tok folk som titta på bilen, heldigvis bare beundring, titta inn gjorde de og :p

ElbilJohn

Sitat fra: Handyman på tirsdag 26. mars 2019, klokken 22:09
Sitat fra: gr på tirsdag 26. mars 2019, klokken 18:31
Leste et sted at det var størrelsesbegrensning på 32GB?

Har ikke testet selv, har bare en 16GB stick i.
Jeg bruker denne, og det fungerer knall.
https://www.prisjakt.no/product.php?p=3697163
Den koster jo litt, men fordelen er at man kan ta den ut og plugge den rett i et Apple-produkt og se filene med en gang.

Måtte du koble den til en pc og lage ei ny mappe osv? Eller kunne du gjøre det på et appleprodukt?
Denne hadde vært fin for meg som bare har iphone og ipad hjemme, og ingen pc.
Tesla Model 3, 2019, LR, AWD, AP, red multi-coat, 18 Aero

Superelbilen

Var en som ripet opp bilen min med en nøkkel natt til søndag. Hadde sentry-mode funnet ut av dette? Hele bakluken... (6000 i egenandel og ned 10% i bonus)

emmern

Ja det hadde den. Den våkner opp når du går langs bilen
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

AttackOfTheMac

Testet Sentry Mode nå. Ser at høyre kamera gir ubrukelig bilde, masse striper. Venstre er ok.
Noen som opplever lignende ?

Handyman

Sitat fra: ElbilJohn på onsdag 27. mars 2019, klokken 17:29
Sitat fra: Handyman på tirsdag 26. mars 2019, klokken 22:09
Sitat fra: gr på tirsdag 26. mars 2019, klokken 18:31
Leste et sted at det var størrelsesbegrensning på 32GB?

Har ikke testet selv, har bare en 16GB stick i.
Jeg bruker denne, og det fungerer knall.
https://www.prisjakt.no/product.php?p=3697163
Den koster jo litt, men fordelen er at man kan ta den ut og plugge den rett i et Apple-produkt og se filene med en gang.

Måtte du koble den til en pc og lage ei ny mappe osv? Eller kunne du gjøre det på et appleprodukt?
Denne hadde vært fin for meg som bare har iphone og ipad hjemme, og ingen pc.
Ja, formaterte og opprettet mappe som vanlig på en mac. Tror ikke det er mulig fra telefon eller iPad.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

ags605

Den er tilgjengelig hos meg i alle fall fw 2019.8.3

Counterpointer

Jeg bruker en 120 GB Ssd disk til noen få hundrelapper. Meget lett og liten. Partisjonert med 60 GB til cam og like mye til musikk.

Hvis du «saver» en del opptak når du er ute å kjører, kan det etterhvert være greit å ha litt plass. Har ikke sjekket de nye Sentry filene, men de gamle Dashcam filene tok ikke mye plass.

PS: for de som ikke vet det så sparer du en video ved å trykke på Dashcam ikonet et kort trykk, da kommer det en pil ned og den røde prikken blir borte et lite sekund ca.

For fremtidig oppdatering burde en kunne sjekket videoopptak på skjermen i bilen.

RuneW

Er der forresten noen som har klart å utløse "alarmen" i sentry mode? Vi testet dette masse i går på jobben og vi fikk det ikke til, verken på min TM3 eller på kollegaens TMS. Banket så hardt jeg bare våget på rutene.
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Jeppe

Eg har bare prøvd med ein 8GB minnepinne, men er det andre som opplever at den bare startar opptaket og fyller lagringsmediet med opptak der ingenting skjer? I mitt tilfelle starta den å filme rundt bilen kl.23 i går og tok opp kontonuerlig fram til kl.24 då var minnepinnen full.

Handyman

Sitat fra: Jeppe på fredag 29. mars 2019, klokken 07:48
Eg har bare prøvd med ein 8GB minnepinne, men er det andre som opplever at den bare startar opptaket og fyller lagringsmediet med opptak der ingenting skjer? I mitt tilfelle starta den å filme rundt bilen kl.23 i går og tok opp kontonuerlig fram til kl.24 då var minnepinnen full.
Ja, samme skjedde med meg. Må være en bug.

Handyman

Sitat fra: RuneW på fredag 29. mars 2019, klokken 07:03
Er der forresten noen som har klart å utløse "alarmen" i sentry mode? Vi testet dette masse i går på jobben og vi fikk det ikke til, verken på min TM3 eller på kollegaens TMS. Banket så hardt jeg bare våget på rutene.
Trodde den bare skulle utløses ved innbrudd, og at den bare varsler dersom noen er nærgående.
Husker ikke hvordan det er beskrevet.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA