Registreringsnerding

Startet av Lynkjapp, tirsdag 19. februar 2019, klokken 08:43

« forrige - neste »

Counterpointer

Lynkjapp

Inop

Rart det ikke er flere hvit når det er den fineste fargen...

Sent fra min ONEPLUS A6000 via Tapatalk

Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

thorerik

Vi er flere som har bestilt hvit, men vi får jo ikke levert bilene våre.. (snik syting)

rfagerdal

Hvit med alt svart ja <3, men mye renhold er vel minusen der.  :-1:

Magnus Hansen

Ganske drøye priser for lakk, så er nok en del som kjøper svart for å foliere i annen farge.

Olings

Er vel like mye renhold på de andre fargene også. Svart blir veldig fort stygg. Jeg har hatt hvit bil noen år nå (hadde mørk bil før det igjen) og føler at det er en farge som er lettere å holde pen både når det gjelder evt. småstriper, men også i hverdagen.

Skal selvfølgelig ha hvit nå også.  :D

rfagerdal

Sitat fra: Olings på fredag 22. mars 2019, klokken 10:06
Er vel like mye renhold på de andre fargene også. Svart blir veldig fort stygg. Jeg har hatt hvit bil noen år nå (hadde mørk bil før det igjen) og føler at det er en farge som er lettere å holde pen både når det gjelder evt. småstriper, men også i hverdagen.

Skal selvfølgelig ha hvit nå også.  :D

Jeg har hatt hvit selv og føler vel egentlig det samme selv når det gjelder svart ( har det nå ) og det synes utrolig fort når du ikke får lagt inn den ukentlige vasken. Planen var å foliere her også, men koster peng det også :D

Lynkjapp

Med 300 biler registrert i går så er prognosen oppe på 4996 før utgangen av mars. Forrige fredag ble det registrert 115 biler, så med 119 eller flere i dag så bikker vi 5000 igjen.

Counterpointer

Sitat fra: Lynkjapp på fredag 22. mars 2019, klokken 07:16
Sitat fra: knut.aulie på torsdag 21. mars 2019, klokken 22:50
Hvor er sølv ?
Fortsatt på fabrikken? Kun i USA? :)
Synd, for det er en fin farge selv om den ikke er i klasse med den de viste av alfa bilene.

Forøvrig har jeg sett en god del hvite, så de finnes jo.

Hvit er veldig fin nyvasket, og det går greit på sommeren. Min forrige bil var hvit og etter to vintre vil jeg ikke ha det igjen før jeg har egen oppvarmet vaskehall

Lynkjapp

Hvor er sølv ?
Det ser ut på FB-gruppa som at det faktisk er et par sølvfargede på norsk jord nå. De dukker vel opp i statistikken etter hvert. De som har valgt den fargen (som jeg nok selv hadde valgt hvis ikke det risikerte å forsinke og koste en masse ekstra) kan glede seg til å få en veldig unik bil. :)

Handyman

Sitat fra: Lynkjapp på fredag 22. mars 2019, klokken 17:42
Hvor er sølv ?
Det ser ut på FB-gruppa som at det faktisk er et par sølvfargede på norsk jord nå. De dukker vel opp i statistikken etter hvert. De som har valgt den fargen (som jeg nok selv hadde valgt hvis ikke det risikerte å forsinke og koste en masse ekstra) kan glede seg til å få en veldig unik bil. :)
Til nå er det bare registrert 1 sølv, og det er den som er US-importerte i Mandal.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Lynkjapp

Sitat fra: Handyman på fredag 22. mars 2019, klokken 21:33
Til nå er det bare registrert 1 sølv, og det er den som er US-importerte i Mandal.

Jepp, men neste uke tenker jeg at vi ser en eller flere nye sølvfargede i statistikken.

Nicky777

Sitat fra: Lynkjapp på lørdag 23. mars 2019, klokken 00:18
Sitat fra: Handyman på fredag 22. mars 2019, klokken 21:33

Jepp, men neste uke tenker jeg at vi ser en eller flere nye sølvfargede i statistikken.

Hvorfor det? Sølv var fargen jeg ønsket meg. Den kan jo fortsatt ikke bestilles i Norge. Noen på forumet her hadde fått beskjed om at sølv ville gi levering i 2020.

Lynkjapp

Sitat fra: Nicky777 på lørdag 23. mars 2019, klokken 10:47
Hvorfor det? Sølv var fargen jeg ønsket meg. Den kan jo fortsatt ikke bestilles i Norge. Noen på forumet her hadde fått beskjed om at sølv ville gi levering i 2020.

Fordi det ligger bilder på FB som viser en sølvfarget Model 3 LR på oppstillingsplassen for utlevering i Bergen. :)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA