Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Håpløst AC-/varmesystem

Startet av corrosive, lørdag 09. februar 2019, klokken 22:17

« forrige - neste »

Wallbox


Dagens tips & triks.

Har hatt Leaf i 3 dager så er vel ikke akkurat veeeeldig dreven, men kanskje et gammelt triks kan hjelpe.

En ting som kan hjelpe mot dugg er å få av snø på sko FØR man setter seg inn i bilen å skrur på varme..
Hadde "boble" med bensinvarmer i gamledager.
Hadde en liten kost liggende ved siden av sete som jeg børstet av snø før jeg satt meg inn.

Da blir det ikke så mye vann på mattene, og luften i bilen blir "tørr".

Nannestad.
2019 Leaf Acenta 40 kwh.
Pendler Nannestad - Oslo

EV-FTW

Sitat fra: Wallbox på tirsdag 05. mars 2019, klokken 08:06

Dagens tips & triks.

Har hatt Leaf i 3 dager så er vel ikke akkurat veeeeldig dreven, men kanskje et gammelt triks kan hjelpe.

En ting som kan hjelpe mot dugg er å få av snø på sko FØR man setter seg inn i bilen å skrur på varme..
Hadde "boble" med bensinvarmer i gamledager.
Hadde en liten kost liggende ved siden av sete som jeg børstet av snø før jeg satt meg inn.

Da blir det ikke så mye vann på mattene, og luften i bilen blir "tørr".


Er et godt forslag til dere som er så heldige å ha snø. Her i Rogaland er det noe som hører sjeldenhetene til. Regn derimot, og vind, det har vi masse av
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

Joltus

Ikke ta av deg vinden før du går inn. Da blir duggen et ikke eksisterende problem

EV-FTW

Sitat fra: Joltus på tirsdag 05. mars 2019, klokken 20:04
Ikke ta av deg vinden før du går inn. Da blir duggen et ikke eksisterende problem
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA