Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vi som IKKE har fått VIN

Startet av torjze, lørdag 09. februar 2019, klokken 15:35

« forrige - neste »

Lynkjapp

Og nå ser jeg at mine to credit notes er borte igjen. Tolker det som at hun jeg snakket med i dag ryddet litt i systemet. Jeg har fortsatt vinterhjulene under "Vis designdetaljer" og er fortsatt ferdig med trinn to på oversikten, så jeg har ikke rykket tilbake til start.

Jaja, dagene går nå i hvert fall...

Handyman

Sitat fra: Lynkjapp på onsdag 13. februar 2019, klokken 22:48
Og nå ser jeg at mine to credit notes er borte igjen. Tolker det som at hun jeg snakket med i dag ryddet litt i systemet. Jeg har fortsatt vinterhjulene under "Vis designdetaljer" og er fortsatt ferdig med trinn to på oversikten, så jeg har ikke rykket tilbake til start.

Jaja, dagene går nå i hvert fall...
Mine credit notes er også borte, men final invoice er fortsatt der. Tipper de rydder opp for de fleste.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Tøvdall

Mine 3 credit notes borte nå i kveld. Har ikke ringt noe mer siden trinn 2 og vinterdekk ble ordnet, så virker som generell opprydning. Ting skjer i allefall...  :P
2019 Model 3 (Midnight Silver metallic)
SOLGT - 2018 e-Golf FL (Atlantic Blue)

EspenL1971

Mine 4 credit notes har forsvunnet... fortsatt ikke noen final invoice. Veldig positivt at noe skjer :-)

Frosty

#64
Reservasjonsdato: 30/8-2017
Bestillingsdato: 7/12-2018 (endret konfigurasjon 30/12-2018)
Tidligere Tesla-eier: Nei
Bestilt konfigurasjon: AWD, Deep Blue Metallic, Svart int, 19"
Oppringt: 16.01.19

Ringte for et par dager siden for å høre om VIN da tilbud på forsikring går ut straks (og IF har skrudd opp prisene i etterkant) men hadde ikke fått tildelt VIN.

Får vel bare vente på at dem ringer.. ikke krise om jeg får bil 2-4 uker etter de første, men synes det er snodig at brukere med eksakt samme konfigurasjon som ikke har reservert men bestilt når det åpnet for alle får bil før meg..

Edit: utlevering Lillestrøm/Drammen

N00b

Utleveringssted?  Noen steder får biler etter andre. Tenk på logistikken å få biler fra Drammen til Kristiansand?  Det går 6 biler på en lastebil og med 2 sjåfører klarer 1 lastebil levere 60 biler i uka.  Et sted nord for 300 biler vil jeg tippe skal leveres ut bare her mellom 1 mars og 31 mars. 

De som driver i biltransportbransjen er ikke arbeidsledig!

NoAmericano

Hei,

Er det noen andre enn meg på dette forumet som fremdeles ikke har fått en telefon fra Tesla(eller blitt kontaktet på andre måter) om spørsmål vedrørerende vinterdekk etc? Synes det er rart at de ikke har kontaktet meg om slike ting når bilene tilsynelatende leveres ut fra neste uke og utover.

ToWalkOrDrive

Sitat fra: NoAmericano på fredag 15. februar 2019, klokken 07:59
Hei,

Er det noen andre enn meg på dette forumet som fremdeles ikke har fått en telefon fra Tesla(eller blitt kontaktet på andre måter) om spørsmål vedrørerende vinterdekk etc? Synes det er rart at de ikke har kontaktet meg om slike ting når bilene tilsynelatende leveres ut fra neste uke og utover.

Enten er du langt bak i køen....eller så er du glemt....er min første tanke....hvis du ikke har hørt noen ting....
Tesla Model Y                         2021-

dainai

Sitat fra: NoAmericano på fredag 15. februar 2019, klokken 07:59
Hei,

Er det noen andre enn meg på dette forumet som fremdeles ikke har fått en telefon fra Tesla(eller blitt kontaktet på andre måter) om spørsmål vedrørerende vinterdekk etc? Synes det er rart at de ikke har kontaktet meg om slike ting når bilene tilsynelatende leveres ut fra neste uke og utover.

ikke hört noe

EL-Diablo

Jeg har heller ikke blitt kontaktet angående vinterdekk etc. Reserverte og bestillte før jul.

Stresser ikke så mye, men litt snodig at de ikke har rukket over alle ennå i og med at mange har blitt kontaktet flere ganger...

Nickelilltroll

#70
.
Model 3 LR -21, hvit, bestilt 20. Okt - 20
Opel Corsa-e,elegance, hvit, bestilt og kansellert.
Model Y, reservert, juni -20, hvit.
Model 3 LR - 19, svart. Bestilt 5. Des - 18.
TMS P85 -14, svart.
Opel Ampera-e bestilt den 14. September - 16, amber orange, premium. Levererad Maj - 17.
E-golf bestilt den 28. Februari - 14, onyx vit med alt av utstyrr. Levert August -14.

Toalmar

Til dere som ikke har hørt en Puck, vil jeg bare si: Ring Tesla og spør.
Da får dere mest sannsynlig ett svar.  :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

ganton

Sitat fra: NoAmericano på fredag 15. februar 2019, klokken 07:59
Hei,

Er det noen andre enn meg på dette forumet som fremdeles ikke har fått en telefon fra Tesla(eller blitt kontaktet på andre måter) om spørsmål vedrørerende vinterdekk etc? Synes det er rart at de ikke har kontaktet meg om slike ting når bilene tilsynelatende leveres ut fra neste uke og utover.
Reserverte 1. 4 2016, bestilte 5.12, ikke hørt noe. Halvannen time i telefonk frister ikke. Tenkte å se hvor lang tid det faktisk tar, blir mer spenning ut av det
BMW i3 (27.aug 2014)
Tesla model 3 (reservert 01.04.2016, bestilt 5.12.18, levert 30.03.19)

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Macnus

Samme problem, hørte ikke noe.. ringte og fikk lagt til vinterdekk, spurte om lån, sted osv.. Tenkte at nå, nå var det klart. :D
Hørte deretter ikke noe, og ikke noe oppdateringer på nett. Selv om alt skulle være klart. Ringte igjen, de gikk inn på systemet og på noe «baksystem», måtte legge inn alt på nytt, og nå står det at jeg venter på faktura.. tok 2 minutter i telefonkø, begge ganger. Bestilte 20 desember. Ikke Tesla fra før, Trondheim.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA