Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Mach-e noen som vet noe nyttig?

Startet av Kevz, fredag 08. februar 2019, klokken 19:46

« forrige - neste »

Chimp

Sitat fra: Zubzero på mandag 18. november 2019, klokken 19:17
Sitat fra: Chimp på mandag 18. november 2019, klokken 19:11
Til forrige taler, har lest at de jobber med skiluke, det ville vært et stort pluss.
Har trålet igjennom det meste uten å finne noe info om det. -Hvor leste du det?

Facebook word of mouth
Så ta det med en stor klype salt

Torz


turfsurf

Veldig crossover denne ja, med 160cm høyde. Men er vel mindre en I-Pace, mye smalere, omtrent like lang og mye lengre panser.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

Stig O

Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

Counterpointer


hemi

Bilen ser OK ut, men faller bort da hengervekten er en vits, og plassmessig gir meg litt lite kontra elbilen jeg allerede kjører.


ervil

Det var 225/55-19 på utstillingsbilen som var en rød First Edition.

Counterpointer

Kan legge ut resten av bildene jeg tok på visning


Counterpointer

Sitat fra: ervil på tirsdag 19. november 2019, klokken 00:41
Det var 225/55-19 på utstillingsbilen som var en rød First Edition.
Er enig i at den så ut som first ed. med røde calippere, men den hadde sorte skjermbreddere. Det står i beskrivelsen de viste på skjermen at den skal ha lakkerte i bilens farge.
Ting er ikke helt 100% enda tror jeg.

Counterpointer

Sitat fra: Chimp på mandag 18. november 2019, klokken 20:01
Sitat fra: Zubzero på mandag 18. november 2019, klokken 19:17
Sitat fra: Chimp på mandag 18. november 2019, klokken 19:11
Til forrige taler, har lest at de jobber med skiluke, det ville vært et stort pluss.
Har trålet igjennom det meste uten å finne noe info om det. -Hvor leste du det?

Facebook word of mouth
Så ta det med en stor klype salt
Er nok viktig å ha noen klyper på lur.

Jeg snakket også med en som sa de ville jobbe for å få til en skipose. Vi var flere som spurte om dette, men det ble aldri klart om dette var ment som integrert i 60/40 deling eller at det kunne lages en luke.

jlan

#310
Sitat fra: turfsurf på mandag 18. november 2019, klokken 21:46
Veldig crossover denne ja, med 160cm høyde. Men er vel mindre en I-Pace, mye smalere, omtrent like lang og mye lengre panser.
Tja. Her er en Mach E plassert foran/bak en I-pace. Frontruten begynner litt lenger fremme på I-pace ja, ellers er de vel ganske like.
I-pace  4682/18952011/1565
Mach E 4724/1880/1600

2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

batterimannen

Her i Los Angeles får vi oppdaterte tall fra Paul Fratter, sjefen for Team Edison Ford i Europa. Han forteller at tallet fra Norge er på 1400 – og det bare noen timer etter at ordrebøkene ble åpnet opp.

Mens vi står med 1.400 reservasjoner, har for eksempel Tyskland og Nederland 10 – mens Storbritannia står med 34.

https://www.nettavisen.no/livsstil/nordmenn-strommer-til-elbilen-ford-mustang-mach-e/3423880607.html
Hyundai Kona electric 2019
Volvo XC40 Recharge P8 Twin 2021
Volvo XC40 Recharge P8 Twin Ultimate 2023

JorEl

Noe nyttig, tja...
-Redaktør for bilnettstedet Broom, Knut Skogstad, sier til Nettavisen at det nå skjer veldig mye på en gang:
– Fords nye Mustang Mach-E fremstår som en nesten perfekt norgesbil, som svært mange kommer til å kjøpe, sier han,..
https://www.nettavisen.no/livsstil/bil-ekspert-advarer---vil-ikke-anbefale-noen-a-kjope-noe-annet-enn-elbil-na/3423880193.html
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

bmw2002

Noen inntrykk etter visning:

Likte designet med to unntak:
- Dørhåndtak foran ser teit ut. Bør kunne fjernes.
- De har gjort taket sort for å få linjene på bilen til å se mindre ut, dette så ikke helt bra ut

Plassmessig:
- Bagasjerommet betydelig mindre enn I-Pace, kun 80cm i lengde, bredde litt under 100cm. Høyden var ca 56 cm som er 8 cm mer, men da er bunnen senket

Interiør:
- Mye enklere å se på speedometer sammenlign med Model 3, men skjermen foran fører er for liten til å vise feks kart som mange andre biler har.
- Skjermen i midten var fin
- Interiør var langt penere enn andre nye Ford, men virket noe billig sammenlignet med Premium biler. Feks skinnkvalitet.

Personlig hadde jeg valgt Polestar 2 fremfor denne

daktari

Sitat fra: bmw2002 på tirsdag 19. november 2019, klokken 17:23


Plassmessig:
- Bagasjerommet betydelig mindre enn I-Pace, kun 80cm i lengde, bredde litt under 100cm. Høyden var ca 56 cm som er 8 cm mer, men da er bunnen senket
uffda, der var snaut, mellom 15-19 cm kortere, og da er ipace 5 cm mindre utvendig lengde. Ikke mye plass under bakluka heller? Er denne opplevd mer som en 3008/Tiguan/Qashqai innvendig?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA