Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Første Model 3 utlevert til kunde i Europa

Startet av MrBacardi, torsdag 07. februar 2019, klokken 20:29

« forrige - neste »

MrBacardi

Kunde i Nederland:



SitatWe got it!!! The first Tesla Model 3 from Europe!!! @elonmusk Tesla team, thanks you did a great job!! So proud that we got the first Tesla 3 from Europe

https://twitter.com/FredChristenhus/status/1093545311518248962
MineBiler.no - Legg inn dine biler gjennom årenes løp
Jeg koblet Teslaen til Slack

2024 Q4 45 Quattro - Utleveres april 2024
2023 Q4 45 Quattro - Utlevert jan 2023
2016 Model S 70D - Utlevert feb 2016

najtrox

Da er det igang da! Skjønte at de hadde hatt endel issues med avtalt utlevering som så ble avlyst i siste liten. Men gøy for kundene der nede, så får vi satse på at de snart er hos oss også!

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


Autowinder

TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Handyman

Har søkt rund om kring men finner ikke god info om hvordan VIN blir tildelt bilene.
Stemmer det at Tesla selv lager VIN-seriene og registrerer dem hos NHTSA? Eller er det NHTSA som tildeler VIN?
Kan i så fall bilene produseres før VIN er registrert hos NHTSA, eller må det "godkjennes" der før Tesla tar dem i bruk?

Er det noen som VET med sikkerhet hvordan dette fungerer? Ikke bare tror og synser. Kom gjerne med referanse.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA