Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Audi og serviceløsning

Startet av Theotokos, fredag 12. mars 2021, klokken 22:27

« forrige - neste »

Theotokos

For endte gang er jeg uten kontakt med bilen  via app. Forhandler henviser meg til Audi digital connect. Jeg ringer de, de eskalerer problemet (høres bra ut, men realiteten er at ingenting skjer). Etter at jeg har brukt en time halvannen på å feilsøke, svare på standardspm (som jeg svarte på i opprinnelig mail) og gjøre de vanlige dumme tingene de ber deg om konkluderer de med at det ikke virker og eskalerer saken. Jeg gir klar beskjed om at det nå er en mnd siden jeg sist hadde kontakt med bilen. Svaret: Jeg skal be de prioritere det. Status: fortsatt ikke hørt noe fra de. Det er drøye 2 uker siden  sendte mail første gang. Av erfaring vet jeg at første svar blir: vi må ha screenshots som er mindre enn 1 uke gammel. Alt jeg har gjort er bortkastet tid. Dette er endte gang jeg går gjennom denne mølla. Bruker bilen i jobb. Tror aldri jeg har eid en så tidkrevende bil. Den er god å kjøre, men der stopper også all skryt. Katastrofal kundebehandling. Ustabil og uforutsigbar software (piper som et helvete når jeg kjører fra sol til skygge feks. Nødbremser uten mål og mening... Verkstedets svar... Kan du ta bilde av det når det skjer? NEI JEG KAN IKKE DET!!!! til uken skal bilen på verksted fordi gpsen tror jeg svømmer i et stort oppdemmet vann... Hele tiden. Jeg kommer til å kreve at de har den til alt funker. Ellers vil jeg ikke ha den tilbake. Sinnsykt lite fornøyd med systemet rundt bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA