Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

Magnus Hansen

Sitat fra: dudeldei på søndag 24. mars 2019, klokken 17:18
Jeg fikk melding kl. 15:00 på lørdag om utlevering kl. 10:00 mandag formiddag(!?) Det kan man kalle litt vel snaut med tid, så jeg må forsøke å få utsatt dette. Men dem svarer jo ikke på tlf i helga...så da blir det mail og forsøk på å nå dem mandag morgen...Dem vet å gjøre det vanskelig syns jeg.

Bare vent på at de ringer deg. Så ordner det seg

Genax

Sitat fra: Nedland på søndag 24. mars 2019, klokken 16:44
deliveryNO@tesla.com
Det går raskt for meg, først kvittering på mottatt mail, og så svar innen eit døgn

Svarer de i helgene?

afo

Hentet rød awd på lillestrøm i går. Alt 100% strøkent og riktig montert. Utlevering tok 15 min. Levert på 19" sommerdekk, sportslig og god å kjøre. Lite dekkstøy og ingen vindsus. Ca like stille som egolf med 16". Ikke fått en eneste feilmld. Eller behøvd å restarte comp. En eneste gang. Veldig fornøyd. Også sykt fornøyd med valget av rød bil. Dritfin

holmjohnsen

Sitat fra: Genax på søndag 24. mars 2019, klokken 18:26
Sitat fra: Nedland på søndag 24. mars 2019, klokken 16:44
deliveryNO@tesla.com
Det går raskt for meg, først kvittering på mottatt mail, og så svar innen eit døgn

Svarer de i helgene?
Ja, jeg mailet inn bekreftelse på innbetaling da jeg var på Lillestrøm. De svarte på under 20 minutter. Var heller ikke noe problem å bytte tidspunkt for utlevering tidligere i uken da jeg måtte utsette en dag. Jeg opplevde Tesla som profesjonelle og raske «nok» til å svare på Mail. Hører at ikke alle har samme oppfatning, men jeg er som sagt veldig happy med min opplevelse. Første Tesla her. Blå hentet ut i går


Sent from my iPhone using Tapatalk

Genax

Sitat fra: holmjohnsen på søndag 24. mars 2019, klokken 19:41
Sitat fra: Genax på søndag 24. mars 2019, klokken 18:26
Sitat fra: Nedland på søndag 24. mars 2019, klokken 16:44
deliveryNO@tesla.com
Det går raskt for meg, først kvittering på mottatt mail, og så svar innen eit døgn

Svarer de i helgene?
Ja, jeg mailet inn bekreftelse på innbetaling da jeg var på Lillestrøm. De svarte på under 20 minutter. Var heller ikke noe problem å bytte tidspunkt for utlevering tidligere i uken da jeg måtte utsette en dag. Jeg opplevde Tesla som profesjonelle og raske «nok» til å svare på Mail. Hører at ikke alle har samme oppfatning, men jeg er som sagt veldig happy med min opplevelse. Første Tesla her. Blå hentet ut i går


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hmm, Sendte mail igår tidlig og har ennå ikke hørt noe :/

holmjohnsen

Sitat fra: Genax på søndag 24. mars 2019, klokken 19:59
Sitat fra: holmjohnsen på søndag 24. mars 2019, klokken 19:41
Sitat fra: Genax på søndag 24. mars 2019, klokken 18:26
Sitat fra: Nedland på søndag 24. mars 2019, klokken 16:44
deliveryNO@tesla.com
Det går raskt for meg, først kvittering på mottatt mail, og så svar innen eit døgn

Svarer de i helgene?
Ja, jeg mailet inn bekreftelse på innbetaling da jeg var på Lillestrøm. De svarte på under 20 minutter. Var heller ikke noe problem å bytte tidspunkt for utlevering tidligere i uken da jeg måtte utsette en dag. Jeg opplevde Tesla som profesjonelle og raske «nok» til å svare på Mail. Hører at ikke alle har samme oppfatning, men jeg er som sagt veldig happy med min opplevelse. Første Tesla her. Blå hentet ut i går


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hmm, Sendte mail igår tidlig og har ennå ikke hørt noe :/
Det er nok litt opp og ned. De ringer sikkert i morgen, og vi satser på at du kan velge tidspunkt som passer deg.


Sent from my iPhone using Tapatalk

GL1

Sitat fra: Nedland på søndag 24. mars 2019, klokken 16:44
deliveryNO@tesla.com
Det går raskt for meg, først kvittering på mottatt mail, og så svar innen eit døgn

Hmm, jeg sendte mail 14/3, 15/3 og 18/3. Og har fremdeles ikke fått svar på noen av de........
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

ladov

Sitat fra: Tom på lørdag 23. mars 2019, klokken 19:18
...eneste jeg kan klage på er at fører døren må ha en del kraft for å lukke,fixet det enkelt selv når jeg kom hjem med å juster bøylen litt ut..

Meget fornøyd med handelen..
Hvilken bøyle justerte du og hvordan?

Lit nysgjerrig siden det virker som alle dører og åpninger krever litt mer kraft enn jeg er vant til for å lukke seg..
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

Tom

#1253
Sitat fra: ladov på søndag 24. mars 2019, klokken 21:21
Sitat fra: Tom på lørdag 23. mars 2019, klokken 19:18
...eneste jeg kan klage på er at fører døren må ha en del kraft for å lukke,fixet det enkelt selv når jeg kom hjem med å juster bøylen litt ut..

Meget fornøyd med handelen..
Hvilken bøyle justerte du og hvordan?

Lit nysgjerrig siden det virker som alle dører og åpninger krever litt mer kraft enn jeg er vant til for å lukke seg..
Bøylen til låsen som sitter i dørkarmen,2 Torx skruer..
Satte en tape bit i kant over og på siden så jeg viste hvor den sto før jeg løsnet som backup vist jeg rotet det til..
Løsnet skruene 1-2 tørn og dunket bøylen forsiktig mot meg (uten å vri den) ca 5mm,skru til og test døre..Her må du prøve det frem..
Det er lakk under denne så det vil ikke vise noe etter justering.

geirci2

Fabrikkny bil og en må selv ta frem skrujern for å justere - blir bare verre og verre dette...
Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

Tom

Sitat fra: geirci2 på søndag 24. mars 2019, klokken 22:03
Fabrikkny bil og en må selv ta frem skrujern for å justere - blir bare verre og verre dette...
Ingen MÅ justere noe som helst..døra fungerer fint uten justering.. er bare en vanesak..Du kjører vel med fabrikk innstilte speil du..

geirci2

Tesla Model Y Performance 2023 Solid Black, Svart og hvitt interiør - utlevert: 18.3.2023 - Firmware: 2024.8.9
Tesla Model 3 LR AWD 2019 HW2.5/FSD/Acceleration boost - utlevert: 4.4.2019 / HW3: 2.10.2020 - SOLGT 7.7.2023

ladov

Sitat fra: Tom på søndag 24. mars 2019, klokken 21:58
Sitat fra: ladov på søndag 24. mars 2019, klokken 21:21
Sitat fra: Tom på lørdag 23. mars 2019, klokken 19:18
...eneste jeg kan klage på er at fører døren må ha en del kraft for å lukke,fixet det enkelt selv når jeg kom hjem med å juster bøylen litt ut..

Meget fornøyd med handelen..
Hvilken bøyle justerte du og hvordan?

Lit nysgjerrig siden det virker som alle dører og åpninger krever litt mer kraft enn jeg er vant til for å lukke seg..
Bøylen til låsen som sitter i dørkarmen,2 Torx skruer..
Satte en tape bit i kant over og på siden så jeg viste hvor den sto før jeg løsnet som backup vist jeg rotet det til..
Løsnet skruene 1-2 tørn og dunket bøylen forsiktig mot meg (uten å vri den) ca 5mm,skru til og test døre..Her må du prøve det frem..
Det er lakk under denne så det vil ikke vise noe etter justering.
Takk for tips. Ikke sikkert at jeg kommer til å gjøre det men jeg liker å ha muligheten. :)
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

trykkertor

Sitat fra: Tom på søndag 24. mars 2019, klokken 22:04
Sitat fra: geirci2 på søndag 24. mars 2019, klokken 22:03
Fabrikkny bil og en må selv ta frem skrujern for å justere - blir bare verre og verre dette...
Ingen MÅ justere noe som helst..døra fungerer fint uten justering.. er bare en vanesak..Du kjører vel med fabrikk innstilte speil du..
Tom, den kommentare blir bare for dum.
Bil, halv million, justere med skrujern selv.
Ikke normalt selv på biler til under halve prisen. Egentlig ikke noe en forventer å gjøre på noen nye biler.
Synes du folk selv skal justere lyktene, styrestag, kameravinkel, spylerdyser og tilsvarende også?

Tom

Som jeg sa ikke nødvendig å justere,dørene fungerer..jeg valgte å gjøre det...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA