Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

RuneW

TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Sitat fra: RuneW på onsdag 27. februar 2019, klokken 11:16
Sitat fra: hemi på onsdag 27. februar 2019, klokken 10:36
Hos meg dukket en credit nota opp i går, og final invoice 2 i dag,

final invoice 2 har riktig leveringsdato, kontra hva som står på mytesla.

Hvordan manifesterer en FI2 seg? Kommer det som en egen linje som heter Final Invoice 2 under Final Invoice? Eller er det bare en linje hvor det står Final Invoice 2? Eller heter den fortsatt Final Invoice, men innholdet er oppdatert og Final Invoice 2 er noe du har kalt det?

Jeg fikk bare 1 final invoice (7/2). Min FI har aldri inneholdt leveringstid, men det var første gang jeg så VIN.
Fikk egen mail 11/2 om utlevering 4/3. Sendte betaling 15/2. Fikk SMS 23/2 om jeg hadde anledning til utlevering 26/2, bekreftet denne og fikk da ny e-post med bekreftelse om utlevering 26/2. Først da dukket utleveringstid på My Tesla under konfigurasjon og jeg rykket til steg 3 i "kartet" med de 4 stegene.

Hentet bilen i går; fant ingen feil :)

Rekkevidde WLTP+EPA+"reell"
Lanseringskalender og tekniske data elbil

Eier: Enyaq 85X - after Elon went crazy
Eid: TMY, e-Soul, TM3, e-Niro, Kona, Soul EV, TMS, Leaf + 17 ICE

GL1

Sitat fra: Finnøy (Arne Johan Larsen) på onsdag 27. februar 2019, klokken 13:12

Jeg fikk bare 1 final invoice (7/2). Min FI har aldri inneholdt leveringstid, men det var første gang jeg så VIN.
Fikk egen mail 11/2 om utlevering 4/3. Sendte betaling 15/2. Fikk SMS 23/2 om jeg hadde anledning til utlevering 26/2, bekreftet denne og fikk da ny e-post med bekreftelse om utlevering 26/2. Først da dukket utleveringstid på My Tesla under konfigurasjon og jeg rykket til steg 3 i "kartet" med de 4 stegene.

Gratulerer med ny bil!
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

bno

Gratulerer med ny bil !
Å ja, den er flott i rødt mann...

Berglund

Sitat

Deilig når folk poster bilde. Gratulerer med ny bil! :)
fra Ford Focus 2012 til en Tesla M3 LR. Digg? Ja.

regeneration

...
Ser ut som du har fått min bil. 19" sport til sommeren?
Gratulerer med flott bil!

Model3B

Hei

Er det noen som vet om det er lettvint å bytte levering fra Lillestrøm til Drammen ?

Mvh Per

xderia

Har fått SMS om utleverig Lillestrøm:  Din Model 3 utlevering er blitt midlertidig booket osv......

Får man ny SMS med endelig bekreftelse før utlevering? Når?

Messeveien 8 er et stort område, hvor møter man? Inne eller ute?

Når dukker bilen opp i Tesla app i forhold til utleveringsdagen?

Bare slagsfolk der eller har de satt opp versted der for å fikse småfeil om man kommer over noe på utleveringsdagen?
70D Deep Blue

offpist

Sitat fra: Per Erland Nøkleby på onsdag 27. februar 2019, klokken 17:35
Hei

Er det noen som vet om det er lettvint å bytte levering fra Lillestrøm til Drammen ?

Mvh Per

Jeg tror det er veldig begrenset leveringskapasitet i Drammen nå i mars. Massene dirigeres til Lillestrøm.

Men det er jo bare å ringe og spørre.
Kjører:
Grå 2020 Model S Long Range +
Blå 2019 Model S75D (kone bil)

GOS

Gratulerer. Begynte å lure på om jeg var den eneste i distriktet som hadde valgt rød. Sluttet å sjekke for ett oar dager siden og frem til da var min den eneste røde i Stavanger dustriktet (utenom demoene)

Model Y bestilt jan 2020, tatt ut juni 2022
Hyundai Ionic 5 bestilt aug 2021, levert 13.01.2022
Model 3, LR AWD, MCR, FSD, svart/svart levert februar 2019, solgt juni 2022
Hyundai Kona levert og solgt februar 2019
S85 blå, levert juni -14, 2019

magnetic

Torair

Bestilte 7 desember. Fikk FI i slutten av januar og betalte denne omgående. Fikk 11 februar SMS/e-post med leveringsdato 1 mars. Fikk så ny sms/e-post nå på lørdag med fremskyndet leveringsdato til mandag 25 februar. Har siden ikke sluttet å glise, dere som ikke har mottatt den ennå kan bare glede dere stort  :)

PS.: Tesla'en dukket ikke opp i app'en før ca 5-10 minutter før utleveringstidspunktet.

Toalmar

Sitat fra: Kpp på onsdag 27. februar 2019, klokken 10:41
Prøvde ringe som du foreslår, ventet ca 10 minutter til slutt var jeg overført til en svensk telefonsvarer som fortalte meg at telefonbeskjedboksen var full.
Prøvde igjen og da trykket jeg 1 for å legge igjen beskjed og bli ringt opp igjen av Tesla. Da fikk jeg igjen svensk telefonsvarer om at boksen var full og fikk ikke legge igjen beskjed.
Satser på å fredagen blir i orden.
Jeg har ringt de 2 ganger og har aldri blitt overført til telefonsvarer, det er vel ett valg du selv gjør?
Ettersom så mange skal ha bil nå må man beregne å sitte litt lenger enn 10 minutter i kø.
Jeg satt nok ca 20 minutter før det var min tur. Begge gangene så snakket jeg med hyggelige mennesker  :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Toalmar

Sitat fra: Olings på onsdag 27. februar 2019, klokken 11:12
Jeg bestilte 6. desember men har heller ikke hørt noe, så her er det snart tomt for "tålmodighetskrem".  :(
Hvorfor ringer du dem bare ikke så får du antagelig litt info  :+1:
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Counterpointer

Sitat fra: RogerT på onsdag 27. februar 2019, klokken 19:28
Bestilte 7 desember. Fikk FI i slutten av januar og betalte denne omgående. Fikk 11 februar SMS/e-post med leveringsdato 1 mars. Fikk så ny sms/e-post nå på lørdag med fremskyndet leveringsdato til mandag 25 februar. Har siden ikke sluttet å glise, dere som ikke har mottatt den ennå kan bare glede dere stort  :)

PS.: Tesla'en dukket ikke opp i app'en før ca 5-10 minutter før utleveringstidspunktet.
Nyvasket hvit bil er lekkert

Gratulerer

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA