Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

Berglund

Sitat fra: Lynkjapp på tirsdag 26. februar 2019, klokken 16:55
Jeg er spent på hvor lenge de kommer til å levere fra Lillestrøm, med tanke på båtmessen som kommer etter hvert. De som har fått bekreftet leveringsdato på varemessen, hvem har seinest dato? Er 14. mars seineste dato hittil?

Tesla har vel bare en sal i varemessa. Vil ikke tro at båtmessa skal bruke alt av plassen bortpå der?
fra Ford Focus 2012 til en Tesla M3 LR. Digg? Ja.

Lynkjapp

Sitat fra: Berglund på tirsdag 26. februar 2019, klokken 17:07
Tesla har vel bare en sal i varemessa. Vil ikke tro at båtmessa skal bruke alt av plassen bortpå der?
Ah, ok. Da får vi håpe at de låser godt slik at ikke en masse ravende fulle sjømenn skal vanke mellom bilene. :D

Berglund

Sitat fra: Lynkjapp på tirsdag 26. februar 2019, klokken 17:10
Sitat fra: Berglund på tirsdag 26. februar 2019, klokken 17:07
Ah, ok. Da får vi håpe at de låser godt slik at ikke en masse ravende fulle sjømenn skal vanke mellom bilene. :D
Haha! Nei det hadde vært småkjipt.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

fra Ford Focus 2012 til en Tesla M3 LR. Digg? Ja.

Toalmar

Sitat fra: las^se på tirsdag 26. februar 2019, klokken 01:09
For å bytte leveringsdato, er det telefon som gjelder?
Ja, ring dem, det har jeg gjort i ettermiddag. Gikk helt greit
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Toalmar

Sitat fra: lintho på tirsdag 26. februar 2019, klokken 08:15
Levering kl 12 er ikke superenkelt på en fredag. Samtidig er jeg usikker på om jeg tørr å i det hele tatt spørre om det er mulig å endre tidspunkt
Bare ring å spør. Jeg byttet fra en torsdag til fredag. Var mye utleveringer på torsdag, men nesten ingen på fredag og lørdag da i hvert fall

Toalmar

Sitat fra: Lynkjapp på tirsdag 26. februar 2019, klokken 16:55
Jeg er spent på hvor lenge de kommer til å levere fra Lillestrøm, med tanke på båtmessen som kommer etter hvert. De som har fått bekreftet leveringsdato på varemessen, hvem har seinest dato? Er 14. mars seineste dato hittil?
Jeg har endret fra 14. mars til 15, mars i hvert fall. Var også mulig å få lørdag 16. mars

trykkertor

Hvilket telefonnummer ringer dere for å endre utleveringstid?

Dani3l

Sitat fra: trykkertor på tirsdag 26. februar 2019, klokken 23:40
Hvilket telefonnummer ringer dere for å endre utleveringstid?

Man ringer nummeret til Levering som står på tesla.com
2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Fornybarbil

Jeg fikk final invoice med en leveringsdato, ringte Tesla for å bekrefte og en engelsktalende mann sa at "det ikke var en bekreftet dato, bare noe de skrev for å kunne trykke ut final invoice". Den ekte datoen skulle jeg få på enten telefonsamtale eller sms innen "kort tid".

GL1

Sitat fra: Fornybarbil på onsdag 27. februar 2019, klokken 09:13
Jeg fikk final invoice med en leveringsdato, ringte Tesla for å bekrefte og en engelsktalende mann sa at "det ikke var en bekreftet dato, bare noe de skrev for å kunne trykke ut final invoice". Den ekte datoen skulle jeg få på enten telefonsamtale eller sms innen "kort tid".

Jeg fikk min final invoice 8/2, hvor det stod levering 9/3. Spurte om det var korrekt, fikk til svar at det var en estimert dato, men at det antagelig blir tidligere.

I går fikk jeg først SMS om midlertidig booking av utlevering. Deretter bekreftet levering på Lillestrøm 13/3 (min bursdag..) både på e-post og min tesla konto.

Så NEI, man kan ikke stole på det som er skrevet.
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

RuneW

Jeg fikk min Final Invoice for tre uker siden med VIN, men uten noen leveringsdato. Fikk mail + SMS i går om leveringsdato 14/3 i Lillestrøm, noe som også står på websiden. Men Final Invoice er uendret (med utleveringssted Drammen...).

Men jeg regner med at mail + SMS trumfer Final Invoice så...

Til dere som har betalt og fått bil: Kommer det en ikke-proforma faktura på mail (i god til før levering) eller benyttes Final Invoice som står på nettsiden?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Motorwatt

Final Invoice er en proforma-faktura. Du skal få en reell faktura nærmere leveringstidspunkt.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Kpp

Sitat fra: Motorwatt på onsdag 27. februar 2019, klokken 09:40
Final Invoice er en proforma-faktura. Du skal få en reell faktura nærmere leveringstidspunkt.
Er du sikker på det?
Jeg har Final invoice. Nå er det onsdag og jeg har levering nå på fredag. Jeg har ikke fått noen annen faktura og jeg har ikke betalt denne  :-X  :o  :o

Motorwatt

Mener du da datoen som står på Final Invoice? Eller har du fått oppringning og SMS?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Kpp

Sitat fra: Motorwatt på onsdag 27. februar 2019, klokken 10:07
Mener du da datoen som står på Final Invoice? Eller har du fått oppringning og SMS?
Nei, jeg fikk vel opprinnelig epost og ringt av en engelsktalende 9.feb: Så epost om bekreftet levering 22.02.2019. Så en ny epost/sms om midlertidig leveringsdato 1.03.2019 og så imorges en epost påminnelse om leveringsdato 1.03.2019.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA