Levering av model 3

Startet av jog, fredag 01. februar 2019, klokken 08:17

« forrige - neste »

ladov

VIN har jeg jo hatt i 2 uker allerede. :D

Informasjonen er litt i usynk fortsatt, 'neste steg' viser ikke det samme som 'oversikt', 'final invoice' har ikke blitt oppdatert etter at jeg fikk VIN men det er *egentlig* ingenting som mangler eller er feil og fortsatt 11 dager til overlevering så det er plenty av tid for Tesla å sende oppdatert faktura, ringe meg, skaffe forsikring.. :D
Svart Renault Zoe Intense(Q210) (solgt, med et visst vemod)
11kW hjemmelader
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
Rød TM3 LR AWD m/EAP bestilt 22/12-18, levert 8/3-19.

Motorwatt

Forsikringen kan du ordne nå. Den blir ikke aktiv før bilen blir registrert.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Toalmar

Sitat fra: Motorwatt på mandag 25. februar 2019, klokken 23:16
Forsikringen kan du ordne nå. Den blir aktiv før bilen blir registrert.
Du mente vel at den blir aktiv når bilen blir registrert?
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

las^se

For å bytte leveringsdato, er det telefon som gjelder?

Sent from my iPhone using Tapatalk
VW e-up! -14

pekle

Tilbake på steg 1 i "dette kan du forvente" nå med det nye designet... (var på 3)

lintho

Levering kl 12 er ikke superenkelt på en fredag. Samtidig er jeg usikker på om jeg tørr å i det hele tatt spørre om det er mulig å endre tidspunkt
TM3 LR AWD, Blå, sort interiør - mars 2019 (solgt for 282k mars 2023 på 82k km)

TMY LR AWD, Sort, sort interiør - mars 2023

RuneW

Sitat fra: pekle på tirsdag 26. februar 2019, klokken 08:02
Tilbake på steg 1 i "dette kan du forvente" nå med det nye designet... (var på 3)

Hvilket nytt design?
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)

Lynkjapp

Sitat fra: lintho på tirsdag 26. februar 2019, klokken 08:15
Levering kl 12 er ikke superenkelt på en fredag. Samtidig er jeg usikker på om jeg tørr å i det hele tatt spørre om det er mulig å endre tidspunkt
Jeg har fått levering en dag jeg ikke er hjemme, men har til gjengjeld meldt fra at jeg kan hente bilen på et hvilket som helst tidspunkt, hvilken som helst ukedag, en drøy uke etter det, men jo før desto bedre. De svarte at de satte pris på min fleksibilitet og at de skulle gjøre sitt ytterste for å imøtekomme mitt ønske. Så håper jeg at ikke "min" bil blir utlevert til noen andre og at jeg blir dyttet tre-fire skip lengre bak i leveringskøen.

I den sammenhengen, er det noen som har fått endret VIN etter at de har fått det første gang i final invoice? Eller er mitt VIN en indikasjon på at bilen min helt sikkert står der ute et sted, enten på et skip eller i Zeebrugge og at det eksemplaret kommer til å ha mitt navn på seg helt til jeg henter? (Det er snakk om 12 dager fra leveringsdato på FI til tidligste dato jeg kan hente.)

offpist

Sitat fra: RuneW på tirsdag 26. februar 2019, klokken 08:21
Sitat fra: pekle på tirsdag 26. februar 2019, klokken 08:02

Hvilket nytt design?

Ser ut som om de har kjørt tilbake til det "gamle" designet igjen nå.
Kjører:
Grå 2020 Model S Long Range +
Blå 2019 Model S75D (kone bil)

gruffalo

Sitat fra: lintho på tirsdag 26. februar 2019, klokken 08:15
Jeg har klokka 17, vil du bytte?

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk

E-tron 55 sportback 2022

Håvar

Finnøy, jeg tror du har postet i feil tråd  ;)
2023 TMY LR Midnight Cherry Red (levert mai 23)
2015 e-Golf

GL1

Omsider tegn til progresjon, selv om jeg trodde det skulle bli før....
2019 TM3 AWDLR (FSD??)

Virelli

Fikk leveringstidspunkt på Tesla-kontoen min nå, 14.mars klokken 11.00 i Lillestrøm. Da dette blir vanskelig i forhold til jobb, ringte jeg nå og spurte om det var mulig å få utlevering senere på dagen. Hun endret til 17.00, tidspunktet ble også oppdatert på tesla-kontoen. Gikk overraskende smertefritt å endre utlevering til senere på dagen

DeepFu

Og der kom telefonen om at det dessverre ikke blir utlevering på fredag i Tromsø, da det nok hadde blitt noen forsinkelser med båten... >:( Da er det over en uke siden jeg fikk bekreftet på tlf at min bil var kommet til Norge, og jeg har både på mail og på nettsiden hatt dag tid og sted for levering siden før helga. Sukk.... På direkte spørsmål var det plutselig helt i det blå når levering kunne finne sted. Så da er det igang med å planlegge hvordan man skal kunne ta fri en hel dag i neste uke, eller uka etter eller..
TMY LR Levert 13/9-21 i Tromsø  Solgt
TM3 LR Levert 15/3-19 i Tromsø

Lynkjapp

Jeg er spent på hvor lenge de kommer til å levere fra Lillestrøm, med tanke på båtmessen som kommer etter hvert. De som har fått bekreftet leveringsdato på varemessen, hvem har seinest dato? Er 14. mars seineste dato hittil?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA